Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen som kan anbefale en selvvaskehall innendørs i Trondheim? Tidligere brukte jeg den innvandrersjappa ved Bil K2000 elns på Tempe, men de stengte for et års tid siden. Det må være mulighet til å fylle vann i bøtte.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...