Fredrik D. Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 hei, På min C124 er dt ikke utetemp. måler. Er det mye stress å ettermontere dette? trenger vell sikkert ny dash og kabler osv. Hvor er det lurt å få tak i deler henn? Erfaringer noen???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Stress og stress. Litt kabelstrekking. Det du trenger er: -display -kabelnett -sensor. Alt dette kan du være heldig å finne på hoggern. Sensoren sitter bak skiltet på bilen, kablinga går opp til sikringsboksen der den har en skjøt (inni sikringsboksen) og siste kabelstubb går inn på en sikring og inn bak instrumentene, der den kobles til displayet (jordes og strøm til bakgrunnsbelysning) Trenger ingen nye deler i dashbordet utenom displayet som skrues fast på baksiden av instrumentet. FrodeS har gjort dette på sin bil, så om det er noe jeg har glemt, kanskje han kan fylle opp med info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Stress og stress. Litt kabelstrekking. Det du trenger er: -display -kabelnett -sensor. Alt dette kan du være heldig å finne på hoggern. Sensoren sitter bak skiltet på bilen, kablinga går opp til sikringsboksen der den har en skjøt (inni sikringsboksen) og siste kabelstubb går inn på en sikring og inn bak instrumentene, der den kobles til displayet (jordes og strøm til bakgrunnsbelysning) Trenger ingen nye deler i dashbordet utenom displayet som skrues fast på baksiden av instrumentet. FrodeS har gjort dette på sin bil, så om det er noe jeg har glemt, kanskje han kan fylle opp med info Ser ikke ut som du har glemt noe. Man må åpne displayet og klippe av litt av den remsa som gir fargen og symbolene på de venstre varsellampene. Ikke noe problem. Hele jobben er gjort på en time eller to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 står en del nyttig info i denne tråde: http://www.mercefreaken.com/forum/viewtopic.php?t=8553&start=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts