Asbjørn.S Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 Jau, har lest meg grønn på hvor enkelt det skal vere, men ikke f*** om jeg får ut den forbanna saken. Har putta armen og greier i senter position, trykkt på den mongo saken nede i hullet som da løsner nedre del av feste armen. Nå kan jeg flytte den oppover, men det er ingen tegn til å få dratt den ut. Er jeg helt blind og har oversett noe eller ? Tror jeg må ta meg en øl og slappe litt av. Markert det hullet med den sanken nedi.. ^^ Quote
Alexander Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 Hva er det du forsøker å gjøre her? Ta av bare armen eller demontere hele vindusvisker mekanismen? Tror uansett du finner et og annet tips her: http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=10019.0 Quote
Asbjørn.S Posted May 22, 2007 Author Posted May 22, 2007 ser man det gitt.. var visst en plast dings og 4 skruer som manglet.. hehe Takker =) Quote
Frank O Posted May 23, 2007 Posted May 23, 2007 Korleis tar en av plasten over mekanismen, altså ikkje den som går utover armen men det nedafor. Vanskelig å forklare, men det er det store "ovale" dekselet midt på bildet over. Kommer eg til for å smøre mekanismen da. Eg har prøvd å løyse umbracoen under dekselet som går ut på armen, og prøvd å dra og lirka litt. Men det løsna ikkje da, er den skrudd underifra eller? Ikkje så veldig lysten på å slite å dra med fare for å ødelegge. Quote
Thomas Madsen Posted May 23, 2007 Posted May 23, 2007 på 202 så kan man ta det av, på eldre så må du demontere hele greia og skru ut skruer undenifra hvis jeg husker riktig Quote
Asbjørn.S Posted May 23, 2007 Author Posted May 23, 2007 Du må nok desverre ta ut hele saken for å smørre den etter du da har fjernet de 2 siste skruene under dekselet. De kommer du ikke til om du ikke fjerner hele driten og skrur ut senter bolten og "akslingen" som herle saken roterer på inni i den store metall saken der som du refererer til. Fy for en forrskjell etter jeg hadde gjort det ble som ny.. så er det 4 til rundt vindusvisker mekanismen som må av, etter du har gjort det, så er det bare å ta ut driten.. Quote
Recommended Posts