Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jau, har lest meg grønn på hvor enkelt det skal vere, men ikke f*** om jeg får ut den forbanna saken.

Har putta armen og greier i senter position, trykkt på den mongo saken nede i hullet som da løsner nedre del av feste armen.

Nå kan jeg flytte den oppover, men det er ingen tegn til å få dratt den ut.

Er jeg helt blind og har oversett noe eller ? Tror jeg må ta meg en øl og slappe litt av.

Markert det hullet med den sanken nedi.. ^^

DSC00099.jpg

Posted

Korleis tar en av plasten over mekanismen, altså ikkje den som går utover armen men det nedafor. Vanskelig å forklare, men det  er det store "ovale" dekselet midt på bildet over. Kommer eg til for å smøre mekanismen da. Eg har prøvd å løyse umbracoen under dekselet som går ut på armen, og prøvd å dra og lirka litt. Men det løsna ikkje da, er den skrudd underifra eller? Ikkje så veldig lysten på å slite å dra med fare for å ødelegge.

Posted

Du må nok desverre ta ut hele saken for å smørre den etter du da har fjernet de 2 siste skruene under dekselet.

De kommer du ikke til om du ikke fjerner hele driten og skrur ut senter bolten og "akslingen" som herle saken roterer

på inni i den store metall saken der som du refererer til.

Fy for en forrskjell etter jeg hadde gjort det ble som ny..  :D

Dillogdall.jpg

så er det 4 til rundt vindusvisker mekanismen som må av, etter du har gjort det, så er det bare å ta ut driten..