SinSU Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Har en C200 2010 mod som ikke oppnår noe særlig driftstemperatur. Sjeldent den kommer over 60grader. Dette gjelder også ved lengre kjøreturer. Termostat? Et annet problem som jeg har oppdaget ved kald bil normalt etter oppstart er at den jager på turtall på rundt 1300-1400 omdreininger. Har dere noen innspill?
Simen Arntsen Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 Termostat er slitedel, så det er berre å skifte denne, så blir nok temperaturen bra. Jaging på turtall veit eg ikkje. Viss det er ein diesel kan det vere railtrykksventil, dyser, høgtrykkspumpe.. Du må sannsynlegvis ta diagnose og lese av aktuell verdiar i systemet og evt teste enkeltkomponentar for å vere sikker på kva som er gale.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now