Jump to content

Recommended Posts

Posted

På min gamle W211 fikk jeg periodisk strømtap som kostet mye kronasje og bannskap.
Det viste seg å være brudd på strømkabel til varmeelementet på 1700W. Sikring mv. til dette finnes foran/under pedalbrønn. Det ble registrert opp til 20A periodisk tap. Ved å gynge på bilen gikk det bort, men kom igjen. Elementet ble koblet ut og alt fungerer.
I mellomtiden hadde jeg unødvendig skiftet både dynamo og batteri. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...