JohnP Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 På min gamle W211 fikk jeg periodisk strømtap som kostet mye kronasje og bannskap. Det viste seg å være brudd på strømkabel til varmeelementet på 1700W. Sikring mv. til dette finnes foran/under pedalbrønn. Det ble registrert opp til 20A periodisk tap. Ved å gynge på bilen gikk det bort, men kom igjen. Elementet ble koblet ut og alt fungerer. I mellomtiden hadde jeg unødvendig skiftet både dynamo og batteri.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now