Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har inne en delebil med memory seter, og mine seter er ødelagt, er det mulig å få  memory setene til å virke, jeg vet jeg må skifte dørpanel, men jeg lurer på om jeg må skifte ledningsnett???

 

kode den om skal nok gå fint, da jeg har sds.

 

Er en w211 220cdi 2008mod win:WDB2112081B281033

Posted

Det er fullt mulig å få til, gjorde det på min gamle 211 blant annet - dog husker jeg ikke om det holdt å skifte dørlist og dørkontrollmodulen, eller om det også inkluderte ledningsnettet til selve setet..Sjekk i forkant under setet om det er flere plugger/ledninger på delebilen enn på originalsetet.

Posted

Det går fint. Ledningsnett er passe enkelt å bytte også, så når du har delebil å plukke fra

Bare husk at det er ikke sikkert du kan blande facelift og pre-facelift pga srs.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk



Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...