larsianer Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Har inne en delebil med memory seter, og mine seter er ødelagt, er det mulig å få memory setene til å virke, jeg vet jeg må skifte dørpanel, men jeg lurer på om jeg må skifte ledningsnett??? kode den om skal nok gå fint, da jeg har sds. Er en w211 220cdi 2008mod win:WDB2112081B281033
Sven Håkon Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Det er fullt mulig å få til, gjorde det på min gamle 211 blant annet - dog husker jeg ikke om det holdt å skifte dørlist og dørkontrollmodulen, eller om det også inkluderte ledningsnettet til selve setet..Sjekk i forkant under setet om det er flere plugger/ledninger på delebilen enn på originalsetet.
Marevan Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Det går fint. Ledningsnett er passe enkelt å bytte også, så når du har delebil å plukke fra Bare husk at det er ikke sikkert du kan blande facelift og pre-facelift pga srs. Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Sven Håkon Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 ☝️ Godt poeng; både airbags og matten som registrerer om det sitter noen i passasjersetet må kanskje flyttes over fra en originale bilen.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now