Jump to content

Recommended Posts

Posted
On 2/4/2021 at 4:06 PM, Simen Arntsen said:

5000 kg er ikkje varebil, det er lett lastebil.

Lett lastebil har alltid kvite skilt, og du må ha førerkort klasse C1

Takk for info, den er grei.. Den kan vel klasses ned til 4100 kg dersom det ikke er behov for 5000 kg. Skal på sikt bli bobil.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...