Asbjørn.S Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Hei. Har problemer med intervall styringen på vindusviskeren. Den stillingen på bryteren som starter viskeren hvert 5 sec eller hva nå det er funker ikke helt som den skal. Jeg har fjernet dekselet som er bak sikringsholderen og der ligger det 2 avlange bokser som ser ut som relee. Pirket litt borti der korteste av dem som står til ventre inn mot motoren, da starter visker motoren som den skal på intervall.. Sikkert en dårlig kontakt nedi der. Men, så var mitt spørrsmål Kan jeg trekke ut denne å på en eller annen måte slik en gjør med vanlige relee ? Har prøvd, men den sitter godt. Ville ikke begynne å bryte på den.. hehe Og vilke anndre saker er det denne saken styrer ? (det er den som står 40/9 på) (91 300ce w124) Quote
Asbjørn.S Posted May 21, 2007 Author Posted May 21, 2007 Oppdatering: Vel da var den ute, var bare å nappe den ut som et relee. Men, hehe.. Er visst dårlig kontakt i en av pungtene i sokkelen. Noen som har koblingsjema over visker saken ? For meg så virker det som om det er pinne J som fusker, og det er litt hvitt støv på pluggen også. ( Styrer intervall innslaget ) Har gjort den ren og testet, men den funker bare om jeg presser den på plass. Er litt vanskelig å si at det er denne som har skylden, men det vil da vise seg om noen har koblingsjema til denne saken her 201 821 00 47 er visst nummeret på den og under står det 60 215 001 Quote
Asbjørn.S Posted May 21, 2007 Author Posted May 21, 2007 Oppdatering: Vel, da var problemet løst.. Lite brudd i loddingen på pinne J Quote
SigurdB Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 se der ja. Fikser denna lett med en loddebolt og et par pils Quote
Recommended Posts