May-Brit Posted February 1, 2021 Posted February 1, 2021 Har byttet startbatteri, sjekket lading. Den lader 14,29. Men fortsatt kommer batterilampe i display? Har lest litt, og finner ut at det visstnok skal være et lite aux-batteri. Er det noen som har erfaring med dette? Må jeg koble strøm til polene under panseret for å slippe å programmere bilen, eller er ikke det nødvendig? Og hva må programmeres om jeg velger å ikke ha strøm på?
Hans Kåre Isdal Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 om du tenker på å lade biln er det + og - poler under panseret. og det er der som er tenkt å koble på lader.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now