Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som sikkert mange andre her ønsker jeg meg diagnoseutstyr. Star blir jo fort dyrt så lurte på om noen har erfaring med andre typer. For eksempel iCarsoft CR Pro - Multibrand - Alle bilmerker

Posted
18 hours ago, Yankee said:

Som sikkert mange andre her ønsker jeg meg diagnoseutstyr. Star blir jo fort dyrt så lurte på om noen har erfaring med andre typer. For eksempel iCarsoft CR Pro - Multibrand - Alle bilmerker

Jeg hadde iCarsoft MBII som er egentlig tilpasset til Mercedes. Veldig begrenset, mildsagt. F.eks etter oppdatering klarte ikke å styre SBC. 
Spar litt og vent til dukker opp StarDiag på Finn. Jeg kjøpte for 5000 inkl. laptop.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...