OleMortenHanssen Posted January 28, 2021 Posted January 28, 2021 Hei. Kan man koble ut aktiv dødvinkelsensorsystemet? Har feil på en sensor, og vil egentlig bare slå av hele greia. Ole M
Sven Håkon Posted January 28, 2021 Posted January 28, 2021 Jepp! Gå sideveis i instrumenthuset til du finner en meny som heter 'assistance systems' eller noe lignende, for så å trykke deg nedover og deaktivere/aktivere de systemene du ønsker. Usikker på om dette påvirker feilmeldingene dog.
OleMortenHanssen Posted January 28, 2021 Author Posted January 28, 2021 Ja det funket veldig bra det 1
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now