Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jepp! Gå sideveis i instrumenthuset til du finner en meny som heter 'assistance systems' eller noe lignende, for så å trykke deg nedover og deaktivere/aktivere de systemene du ønsker.

 

Usikker på om dette påvirker feilmeldingene dog.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...