Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Noen som har en løsning på hvordan panseret kan åpnes når det kun er låsen på førersiden som åpner seg på w166?

Posted

Håper det lar seg gjøre, men har ikke prøvd enda da det er så sinnsykt kaldt ute i garasjen nå. Hadde ett lite håp om at noen hadde opplevd det samme med lik modell som det jeg har (2012 ML 250 bluetech) og hadde en løsning på problemet.

Posted

Fikk åpnet panseret i dag. Prøvde først å komme til gjennom hjulbrønnen og greide å få tak i vaieren men ingen hjelp i det. Endte opp med å kappe bøylen som går fra panseret og ned i låsen med ett baufil blad. Akkurat nok plass til å komme til forfra under panseret. Det viste seg at låsen var fullstendig rustet fast i låst stilling. Har lagt den i bad med rustløsningsmiddel, så får vi se hvordan det går. Kommer til å passe på å smøre låsene godt fremover.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...