Jump to content

Hvor skal vi tilbringe natt til søndag?  

10 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

skokloster2007.jpg

29-30 juni tar vi turen over grensa til Mbsca´s årlige treff.

I fjor overnattet vi i Stockholm fra lørdag til søndag, men jeg har fått tilbakemeldinger om at grilling, fest og overnatting på treffplassen er av interesse, derfor har jeg laget en liten avstemning her!!

Posted

Jeg skal jo helt tilbake til Stavanger igjen etter treffet, så jeg stikker hjemover igjen like etter at treffet er slutt på lørdags ettermiddag. Blir jo noen timer å kjøre :wink:

Posted

Når vi er få km unna Nordens fineste by, syntes jeg det blir dumt å være 2 kvelder på en campingplass.....det er nå min mening

Skal treffet være i Stavanger?  8)

Enig i at en bør heller være i byen om natta enn ute på landet.

Posted

Jeg kommer neppe til å være med i år, men personlig ville jeg nok heller vært på skokloster og grillet og kost meg i godt selskap med hauger av andre MB-idioter enn ute på Stockholm.

Faktisk såpass at om jeg blir med, så stikker jeg heller hjem igjen på lørdagen sammen med Charlie enn å stikke ut på byen.

Men det er meg, da.

Her er forresten masse bilder fra i fjor. Endel tatt av meg, og en del av Bjørn Vrålstad.

http://www.ascona.no/bil/skokloster2006

• 3 weeks later...
Posted

Hjelp!!

Hotellet på Skokloster er jo stengt :shock:. Pratet litt med Arne (Snapa) om dette på Gol. Han sa at det var satt folk på saken for å finne overnattingssted.

Vennligst hold meg orientert om hva som skjer, for jeg har virkelig lyst til å bli med på dette treffet!!

Posted

Da har jeg bestilt rom på følgende hotell til:

Bjørn Mohn+Heidi, Jørn Enersen+Rita, Kjetil Halvorsen+Silje, Arne Snapa, Inge Høyer, Ronnie Westpold, Turid Sunde, Charlie Svendsen, Roger Tvedten og Vidar Eriksen

Resten må selv ringe og bestille!!

Fra Fredag til Lørdag: Quality Arlanda http://www.qualityarlandastad.com/index2.asp 890 SEK for enkel- og dobbeltrom. Ring og bestill på tlf: +46 8-595 111 11 eller send en mail til annelie.ahlblom@Choice.se Bookingnr: 77515

Fra Lørdag til Søndag: Rica Hotel Kungsgatan http://www.rica.se/index.cfm?oa=hotel.display&con=352 970 SEK for enkelrom og 1420 SEK for dobbeltrom. Ring og bestill på tlf: +46 8-7238726 eller send en mail til reservations@rica.se Bookingnr: merzeta070630 NB: FÅ LEDIGE ROM!!

Posted

Betyr grønn skrift at du har bestilt til meg?? Vil gjerne ha et enkeltrom!!

NB! kun fra fredag til lørdag!! Jeg drar hjem når treffet er ferdig! Skal ikke du være med iår Turid??

Posted

Betyr grønn skrift at du har bestilt til meg?? Vil gjerne ha et enkeltrom!!

1 stk enkeltrom er herved bestilt fra fredag til lørdag!

Skal ikke du være med iår Turid??

Joda, jeg er med!!  :wink:

Posted

Har det blitt avklart noe overnattingssted ennå? Fikk blod på tann etter treffet på Gol, så jeg må jo prøve Skokloster også...

Hei Vidar!!

Skal jeg legge inn deg under min bestilling? Vil du ha enkel- eller dubbeltrom?

Posted
author=Ms V-max link=topic=14035.msg104215#msg104215 date=1181296059]

1 stk enkeltrom er herved bestilt fra fredag til lørdag!

JIPPI!!! Takker så mye!!  36_1_33.gif

Joda, jeg er med!!  :wink:

Det var godt! Så ikke at du hadde bestilt rom til deg selv!

Posted

Jeg er fortsatt litt på gjerdet angående dette treffet... Må se hvor mye penger det går når jeg er på ferie først.

Dummeste jeg har hørt, Alex! Selvsagt må du være med!! Drit i ferien :lol: :lol:

Posted

Har det blitt avklart noe overnattingssted ennå? Fikk blod på tann etter treffet på Gol, så jeg må jo prøve Skokloster også...

Hei Vidar!!

Skal jeg legge inn deg under min bestilling? Vil du ha enkel- eller dubbeltrom?

Ja takk gjerne et dobbelrom med ekstra seng til lille jenta på 1 1/2 år. Fra Fredag til Lørdag... Vi tenkte og fortsette nordover på Lørdag 8)

Posted

JIPPI!!36_1_33.gif

MBKickeren ville også være med!! Kan du bestille et dobbeltrom til ham også Turid?? Fra fredag til lørdag. Forsto det slik at han også reiser hjem etter treffet på lørdag.

Posted

MBKickeren ville også være med!! Kan du bestille et dobbeltrom til ham også Turid?? Fra fredag til lørdag. Forsto det slik at han også reiser hjem etter treffet på lørdag.

Da har jeg bestilt dobbeltrom fra Fredag til lørdag til Vidar og Roger (hver for seg selvfølgelig).

Posted

Da har jeg bestilt dobbeltrom fra Fredag til lørdag til Vidar og Roger (hver for seg selvfølgelig).

Tusen takk 8)

Posted

Noen som har en plan angående vasking av bilene før treffet??

Kan tenke meg at det vil bli rimelig trangt om plassen på Skokloster hvis 100-150 biler skal bruke vannslangen før klokka 10:00 :?

Posted

Noen som har en plan angående vasking av bilene før treffet??

Kan tenke meg at det vil bli rimelig trangt om plassen på Skokloster hvis 100-150 biler skal bruke vannslangen før klokka 10:00 :?

....og når drar du og jeg Charlie?  8)

Blir vel en gang natt til fredagen??

Posted

Det er ikke mulig å vaske bil på Skokloster som vi gjorde i fjor. Snakket med damen der og hun sa at det ikke var mulig å få det til. Så vi må finne et annet sted.