Ms V-max Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 29-30 juni tar vi turen over grensa til Mbsca´s årlige treff. I fjor overnattet vi i Stockholm fra lørdag til søndag, men jeg har fått tilbakemeldinger om at grilling, fest og overnatting på treffplassen er av interesse, derfor har jeg laget en liten avstemning her!! Quote
CHARLIE Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Jeg skal jo helt tilbake til Stavanger igjen etter treffet, så jeg stikker hjemover igjen like etter at treffet er slutt på lørdags ettermiddag. Blir jo noen timer å kjøre Quote
Ms V-max Posted May 20, 2007 Author Posted May 20, 2007 -Kjempebra at du blir med Charlie! Hjemturen din går forhåpentligvis litt kjappere i år! Quote
Kjetil Halvorsen Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Stockholm!!!!! Når vi er få km unna Nordens fineste by, syntes jeg det blir dumt å være 2 kvelder på en campingplass.....det er nå min mening Quote
Geggi Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Når vi er få km unna Nordens fineste by, syntes jeg det blir dumt å være 2 kvelder på en campingplass.....det er nå min mening Skal treffet være i Stavanger? Enig i at en bør heller være i byen om natta enn ute på landet. Quote
FrodeS Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Jeg kommer neppe til å være med i år, men personlig ville jeg nok heller vært på skokloster og grillet og kost meg i godt selskap med hauger av andre MB-idioter enn ute på Stockholm. Faktisk såpass at om jeg blir med, så stikker jeg heller hjem igjen på lørdagen sammen med Charlie enn å stikke ut på byen. Men det er meg, da. Her er forresten masse bilder fra i fjor. Endel tatt av meg, og en del av Bjørn Vrålstad. http://www.ascona.no/bil/skokloster2006 Quote
Ronnie Westpold Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Stockholm!!!!! Når vi er få km unna Nordens fineste by, syntes jeg det blir dumt å være 2 kvelder på en campingplass.....det er nå min mening =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Quote
CHARLIE Posted June 5, 2007 Posted June 5, 2007 Hjelp!! Hotellet på Skokloster er jo stengt . Pratet litt med Arne (Snapa) om dette på Gol. Han sa at det var satt folk på saken for å finne overnattingssted. Vennligst hold meg orientert om hva som skjer, for jeg har virkelig lyst til å bli med på dette treffet!! Quote
Alexander Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Jeg ser svenskene skal være på Quality Hotel Arlanda Quote
Vidar Berg Eriksen Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 Har det blitt avklart noe overnattingssted ennå? Fikk blod på tann etter treffet på Gol, så jeg må jo prøve Skokloster også... Quote
Alexander Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Jeg er fortsatt litt på gjerdet angående dette treffet... Må se hvor mye penger det går når jeg er på ferie først. Quote
Ms V-max Posted June 8, 2007 Author Posted June 8, 2007 Da har jeg bestilt rom på følgende hotell til: Bjørn Mohn+Heidi, Jørn Enersen+Rita, Kjetil Halvorsen+Silje, Arne Snapa, Inge Høyer, Ronnie Westpold, Turid Sunde, Charlie Svendsen, Roger Tvedten og Vidar Eriksen Resten må selv ringe og bestille!! Fra Fredag til Lørdag: Quality Arlanda http://www.qualityarlandastad.com/index2.asp 890 SEK for enkel- og dobbeltrom. Ring og bestill på tlf: +46 8-595 111 11 eller send en mail til annelie.ahlblom@Choice.se Bookingnr: 77515 Fra Lørdag til Søndag: Rica Hotel Kungsgatan http://www.rica.se/index.cfm?oa=hotel.display&con=352 970 SEK for enkelrom og 1420 SEK for dobbeltrom. Ring og bestill på tlf: +46 8-7238726 eller send en mail til reservations@rica.se Bookingnr: merzeta070630 NB: FÅ LEDIGE ROM!! Quote
CHARLIE Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Betyr grønn skrift at du har bestilt til meg?? Vil gjerne ha et enkeltrom!! NB! kun fra fredag til lørdag!! Jeg drar hjem når treffet er ferdig! Skal ikke du være med iår Turid?? Quote
Ms V-max Posted June 8, 2007 Author Posted June 8, 2007 Betyr grønn skrift at du har bestilt til meg?? Vil gjerne ha et enkeltrom!! 1 stk enkeltrom er herved bestilt fra fredag til lørdag! Skal ikke du være med iår Turid?? Joda, jeg er med!! Quote
Ms V-max Posted June 8, 2007 Author Posted June 8, 2007 Har det blitt avklart noe overnattingssted ennå? Fikk blod på tann etter treffet på Gol, så jeg må jo prøve Skokloster også... Hei Vidar!! Skal jeg legge inn deg under min bestilling? Vil du ha enkel- eller dubbeltrom? Quote
CHARLIE Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 author=Ms V-max link=topic=14035.msg104215#msg104215 date=1181296059] 1 stk enkeltrom er herved bestilt fra fredag til lørdag! JIPPI!!! Takker så mye!! Joda, jeg er med!! Det var godt! Så ikke at du hadde bestilt rom til deg selv! Quote
CHARLIE Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Jeg er fortsatt litt på gjerdet angående dette treffet... Må se hvor mye penger det går når jeg er på ferie først. Dummeste jeg har hørt, Alex! Selvsagt må du være med!! Drit i ferien :lol: Quote
Vidar Berg Eriksen Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Har det blitt avklart noe overnattingssted ennå? Fikk blod på tann etter treffet på Gol, så jeg må jo prøve Skokloster også... Hei Vidar!! Skal jeg legge inn deg under min bestilling? Vil du ha enkel- eller dubbeltrom? Ja takk gjerne et dobbelrom med ekstra seng til lille jenta på 1 1/2 år. Fra Fredag til Lørdag... Vi tenkte og fortsette nordover på Lørdag Quote
CHARLIE Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 JIPPI!! MBKickeren ville også være med!! Kan du bestille et dobbeltrom til ham også Turid?? Fra fredag til lørdag. Forsto det slik at han også reiser hjem etter treffet på lørdag. Quote
Ms V-max Posted June 9, 2007 Author Posted June 9, 2007 MBKickeren ville også være med!! Kan du bestille et dobbeltrom til ham også Turid?? Fra fredag til lørdag. Forsto det slik at han også reiser hjem etter treffet på lørdag. Da har jeg bestilt dobbeltrom fra Fredag til lørdag til Vidar og Roger (hver for seg selvfølgelig). Quote
Vidar Berg Eriksen Posted June 9, 2007 Posted June 9, 2007 MBKickeren ville også være med!! Kan du bestille et dobbeltrom til ham også Turid?? Fra fredag til lørdag. Forsto det slik at han også reiser hjem etter treffet på lørdag. Da har jeg bestilt dobbeltrom fra Fredag til lørdag til Vidar og Roger (hver for seg selvfølgelig). Tusen takk Quote
CHARLIE Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Noen som har en plan angående vasking av bilene før treffet?? Kan tenke meg at det vil bli rimelig trangt om plassen på Skokloster hvis 100-150 biler skal bruke vannslangen før klokka 10:00 Quote
CHARLIE Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Noen som har en plan angående vasking av bilene før treffet?? Kan tenke meg at det vil bli rimelig trangt om plassen på Skokloster hvis 100-150 biler skal bruke vannslangen før klokka 10:00 ....og når drar du og jeg Charlie? Blir vel en gang natt til fredagen?? Quote
ARS Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Det er ikke mulig å vaske bil på Skokloster som vi gjorde i fjor. Snakket med damen der og hun sa at det ikke var mulig å få det til. Så vi må finne et annet sted. Quote
Recommended Posts