Jump to content

Krasj

Robert

Recommended Posts

Legger ofte merke til at når det har vert bilulykker, er media mye flinkere til og

medele folket hva slags biltype det er, når Mercedes er innblandet.

Er det en Japse elns. Er det knapt et bilde, men er det en Mercedes legges det

ut i det vide og brede om bilen? Hvorfor?

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article864770.ece

Bilen de fire kjørte var etter det adressa.no erfarer en Mercedes i 190E-klassen, med en 2,6 liters motor.

Stjernebil er status, dette liker mange å henge ut, rakke ned på.

Vi har mange eksempler på slikt.

Kjører man dyr bil i Norge blir det baksnakking og svartsyke, i USA er det et tegn på hardt arbeid som gir resultat...

Alle journalister er fra samfunnets venstreside og stoler blindt på finansdepartementets kloke avgjørelser...slik at folket får de biler som er best for oss og veiene... 8)

Jeg opplever denne statusproblematikken daglig. Min kjære w124 er faktisk 13 år gammel. Den ser imidlertid veldig fin og blank ut så jeg blir litt uglesett noen ganger når jeg henter unger i SFO/barnehage. Men såvidt jeg kan se er det ikke en eneste av de andre foreldrene som har en bil som er eldre enn min!

Tror det har vert tre ulykker nå det siste døgnet, kan ikke se at avisen har

bemerket en, eneste gang hva slags bilmerke det er.

Og at Mercedes er slik status bil, tror jeg kun det er et fåtall som mener.

Var med en og kiket på en nybil nå, og da ble det snakk om og ta hans Mercedes i innbytte. Nei sa selger, tar ikke Merc i inbytte, blir ikke kvitt de.

Tar mye heller en Skoda! :angry4:

Ikke så rart det. Folk flest vil jo bare ha kjipe biler, og det eneste som teller er hva lørja bruker pr. mil.

Tror jeg bomma litt da :-)

Bommet grovt :-)

Jeg derimot, bommet bare på dette med "kjip bil" :-D

Jeg må bare fortelle en liten morsom historie fra virkeligheten: Mine døtre hadde besøk av en venninne. De var inne og lekte mens jeg la om til sommerdekk på C'en til fruen. Da jeg var ferdig kjørte jeg en liten tur for å sjekke luft og slikt. Pappaen til ungenes venninne hadde i mellomtiden dukket opp hjemme for å hente sin datter. Han stod utenfor huset idet jeg kom tilbake.

Han kom med en gammel (96-97-mod), sliten stygg og skitten Mitsubishi stasjonsvogn, og jeg kom med en helt nyvasket og skinnende blank W202 med fine felger og det hele. På tomten står også 2 fine W124'er. Han så på meg, så på de andre bilene og så på meg igjen. Så klødde han seg litt i hodet, men sa ingenting.

Jeg holdt på å daue av latter. Jeg lurer på om han tror jeg driter penger :D

Guest 1042

Jeg holdt på å daue av latter. Jeg lurer på om han tror jeg driter penger :D

Jeg tror du gjør det.. Du har jo råd til en så ny bil som 95 modell...Til og med en som er så ny som 99