Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg reiste glad og fornøyd hjem fra Bertil O Sten med mine nye led skiltlys som jeg tenkte var en lett sak å bytte selv. Tenkte at det bare var å vippe ut de gamle, men den gang ei. De sitter bom fast. Må jeg virkelig av med trekket på bakluken for å få demontert? En som kan svare meg på det her?

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted
On 1/24/2021 at 2:31 PM, Jan Kristian said:

Jeg reiste glad og fornøyd hjem fra Bertil O Sten med mine nye led skiltlys som jeg tenkte var en lett sak å bytte selv. Tenkte at det bare var å vippe ut de gamle, men den gang ei. De sitter bom fast. Må jeg virkelig av med trekket på bakluken for å få demontert? En som kan svare meg på det her?

Hei, har samme problem på min W204 - 2009 mod. Prøvde teknikken som vist på tegningen fra en vennlig kar på spørsmålet ditt, men det fungerer tydeligvis ikke på min bil. Fant du ut av det? mvh Sven Erik

  • 8 months later...
Posted

Disse "ettermarkeds-led" skiltlysa som selges er vel ment å plugges rett i der pæra sitter og så er det en plastlinse som treffer der det originale glasset ligger og tetter. 
Slik jeg forstår det er saken her å bytte ut de komplette lampeholderne med original led slik facelift modell har?? 
Vil da tro det må demonteres deksel på innsiden av luka, hvilket er ganske enkelt. Men vil ikke bilen varsle om defekt pære ved endring til led på pre facelift modeller?

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...