Jump to content

Noen spørsmål angående Kjøp av w210 og hva er min w124 250D Verdt?

Recommended Posts

Guest Vegard Friksen
Posted

Hei!

Har en 88Mod 250D som sikkert har gått over 500.000km men teller står på 289...

Den er egentlig meget pen men bærer jo preg av sin alder oxo da :(

Bilen er bra teknisk og for rust men girkassa girer veldig hardt!

17"sommer med BRA dekker

16"vinter me splitte nye piggfrie dunloop

godkjent senka

Sportline intregjør med masse knapper:)

Ortopediske stoler

Sterio: 2x 12"Lanzar 1100W i RMS pr stykk,4400Watt i max effekt og en for dorlig 1000W DLS Monoblokk og 1farads kondensator. 4" Lightning Audio frontsett i dører bak og foran og Sony CD spiller

Hva kan jeg få for bilen min a tru?

hadde den til salgs for 45000 tidligere men med dorlig respons! jeg gidder ikke gi den vekk heller lissom. men kan selge uten anlegg å for eks sommerhjul ellerno for en redusert pris..

Og Spørsmål nr 2!

Vurderer å kjøpe en 01-02mod w210 sedan med en 220cdi motor. men er disse motorene bra?

Har hatt service å sånn på disse på arbe men ikke vert borti noe tull.

Rustmessig regner jeg ikke med noe problem fra bertel o steen`s side!?! når det dukker opp noe så er det vel bare å si ifra å få time? og ikke Betale noe for det så lenge det ikke har noe med steinsprut å gjøre..

Men får legge med et par bilder som kan kansje hjelpe til for å få en vurdering folkens?..

DSC00405.jpg

DSC00406.jpg

DSC00407.jpg

Sota vinduer hele veien oxo..:)

DSC01162.jpg

Så med 16"vinterhjul..er egentlig veldig tøffe(synes jeg da) pga di har ikke så mye inpress så di følger hjulbuene å ser veldig breie ut.. er  205/55-16 dekker

DSC01222-1.jpg

God Helg å Takk for svar på forhånd :)

Posted

Hei!

Halla.

Bilen er bra teknisk og for rust men girkassa girer veldig hardt!

Kan være en bagatell. Ta en tlf til Bergs og hør.

Sportline intregjør med masse knapper:)

Mener du interiør?

Det er ikke sportline, men velour, noe som var dyrt i sin tid.

Hva kan jeg få for bilen min a tru?

hadde den til salgs for 45000 tidligere men med dorlig respons! jeg gidder ikke gi den vekk heller lissom. men kan selge uten anlegg å for eks sommerhjul ellerno for en redusert pris..

Jeg aner ikke hva stereoern er verdt, men med bra hjul som du har og pent utseende, så vil jeg tro verdien er rundt 25k et sted + stereo. Vil nok avhenge en god del av kjøper du kommer borti, for bilen har definitivt høy bruksverdi. Dessverre er selv fine 124 billig for tida, dessverre. Dessverre er nok ikke den typiske 250d-kjøper veldig interessert i mange tusen watt stereo.

Posted

Har du bytta panser?

Ser ut som det er fra en nyere modell?

Har selv en 92. Har tenkt å slite den i hvertfall 100K til.

Regner ikke med å få stort for slikt. Går for dårlig...

Prøv å ta kontakt med et drosjeselskap. Noen av de gamle drosjekuskene elsker 250D.

Guest 1042
Posted

Sportlineinteriør i en 88 modell?

Nja, skeptisk..  :lol:

Ser også på bildene av interiøret at det er standard 88 modell interiør. med sånn mykt 80 talls trekk som var svinedyrt. Eller er det trekk på utsiden?

Guest Vegard Friksen
Posted

Takk for svar folkens.. synes dommen var hard på 25k :(  hehe..

er samboern min som hadde denne først..og hu ga 45k!! for ca 2år siden me 16"sommerfelger som jeg har satt vinterdekk på..

Og kostet på en del etter dette i div deler,dekk og felger og 2 store servicer og oljeskift vær 10k me mineral olje da..

Men sånn erre bare :(.. ser bare på nette så er det liksom en del som selger jævli billi og noen som priser seg høyt..

anngående den girkassa så har jeg ikke gjort så mye med den utenom å stramme opp styretrykk wire`en litt og bytta filter å olje uten bedre resultat..

Blir nok å bytte motor å gir til en 3.0TD vis ikke den blir solgt

Meen er Suugen på 210 dønn nedat bakken au!!  :lol:

angående utsende osv.. Dette er egentlig en 200D!!hehe.. platene å panser er fra en delebil..interiøret vet jeg ikke om er skifta men bilen har nok godt som taxi! og er litt slitt bak så har nok vert trekk på setene for dem er fine!

Og bilen har ikke rust under av noen betydning.. litt på bærearmer å sånn men ikke kjeks.. fin under gulvteppe og under..

men men... kjøper jeg den 210en jeg har lyst på så ryker denne til en billi pris!

Skrur bil på allsidig bilverksted å har hatt en del 124 i lufta å mener denne her er bedre en gjennomsnittet for rust.. ingenting ved fjærskåler osv som er vanlig..