Oddcls Posted January 22, 2021 Posted January 22, 2021 Jeg får opp i displayet Feil og bilde av bil og heving. Jeg kan både heve den og den virker også i sport 1 og 2. Det jeg synes er forandret er den er mye hardere i demningen over små hull og humper. Den har rette høyden både fremme og bak,har noen peiling hvorfor den er hardere enn normalt
Simen Arntsen Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Det høyres ut som luftfjæringa er i orden, men at støtdemparane er sett til hardaste innstilling.. Les ut feilkodane, så får du nok svar 1
Oddcls Posted January 23, 2021 Author Posted January 23, 2021 Ok,er da det noe en finner ut av med diagnose koblet til og kan ordne det med det?
Simen Arntsen Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Du får i alle fall svar på kvifor bilen melder om feil på systemet. Så blir det lettare å feilsøke ut frå det..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now