Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg får opp i displayet Feil og bilde av bil og heving. Jeg kan både heve den og den virker også i sport 1 og 2. Det jeg synes er forandret er den er mye hardere i demningen over små hull og humper. Den har rette høyden både fremme og bak,har noen peiling hvorfor den er hardere enn normalt 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...