Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen som vet hvor sikringene til de elektriske radiatorviftene sitter? Og hvor sensoren som starter disse viftene sitter? -92 mod 300SL 24v

Guest Vegard Friksen
Posted

Føleren sitter vel på utsiden av thermostathuset vertfall og sikring er vel der di andre er så lenge det er orginalt da..

Posted

Allt er orginalt, det sitter tre følere på termostathuset, og det er ikke sikringer til viftene i sikringsboksen under panseret, heller ikke i sikringsboksen baki koffertrommet.

Guest Vegard Friksen
Posted

hmm .. men har du tatt ut hvær sikring å sett å eventuelt i instruksjonsboka?

Og vis du har skjekka alle sikringene og alle er hele så får du prøve ta ut stikket til vifta og bare kjøre 12v rett i stikke..er ikke farlig det..går den vifta da er det nok føler eller sikring som du ikke finner..eller ledningsbrutt..skjeldent da men.. du får prøve litt til..:)

Posted

Jeg vet at viftene ikke får spenning, derfor lurte jeg på om det var noen som viste hvem sensor som styrer dette, slik at jeg kunne prøve og laske over denne.

eller eventuellt hvor sikringene står, da de ikke står i noen av de to sikringsboksene som er beskrevet tidligere.

Posted

Det som skjer. Ved høyt trykk i AC anlegget ditt starter viftene å gå sakte. Det blir antydet rundt 295psi på utelandske forum. Mao, har du lavt trykk i ac-anlegget vil du aldri se at disse går sakte.

Viftene begynner å gå fort når kjølevæsketemperaturen passerer 107 grader. Så, har du lavt trykk i AC anlegget ditt så er dette eneste gangen du vil se viftene starte, noe som sjelden skjer.