Clipper17 Posted January 17, 2021 Posted January 17, 2021 Skal bytte kjølevæske i forbindelse med termostat-bytte. Kjølevæsken som er på bilen idag er rød(longlife), men skal ikke disse motorene(651.924) ha grønn(glykol)?
Simen Arntsen Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 (edited) I følge bevo skal OM651 før april 2014 ha 325/326.0, som vanlegvis er blågrønn https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/320.1_en.html https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/325.0_en.html Forskjellen på 325 og 326 er at 325 er konsentrat, 326 er ferdigblanda. Viss du ikkje veit kva som er i motoren i dag, bør du skåle godt gjennom med reint vatn. Viktig å få med varmeapparat, radiator og dieselvarmer. Dvs motor må køyrast driftsvarm, og varme på full guffe i varmeapparat. Du må ta fleire runder med reint vatn, til alt rosa er vekke. Edited January 19, 2021 by Simen Arntsen
Simen Arntsen Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 Bruk avmineralisert og gjerne avionisert vatn til å blande ut konsentrat. Kondensvatn f.eks frå tørketrommel er veldig bra. Filtrer vatnet, f.eks gjennom kaffifilter eller lofritt tørkepapir i ei trakt, viss det kan innehalde partiklar/rusk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now