Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skal bytte kjølevæske i forbindelse med termostat-bytte.

Kjølevæsken som er på bilen idag er rød(longlife), men skal ikke disse motorene(651.924) ha grønn(glykol)?

Posted (edited)

I følge bevo skal OM651 før april 2014 ha 325/326.0, som vanlegvis er blågrønn

https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/320.1_en.html

 

https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/325.0_en.html

 

Forskjellen på 325 og 326 er at 325 er konsentrat, 326 er ferdigblanda.

 

Viss du ikkje veit kva som er i motoren i dag, bør du skåle godt gjennom med reint vatn. Viktig å få med varmeapparat, radiator og dieselvarmer. Dvs motor må køyrast driftsvarm, og varme på full guffe i varmeapparat.

Du må ta fleire runder med reint vatn, til alt rosa er vekke.

Edited by Simen Arntsen
Posted

Bruk avmineralisert og gjerne avionisert vatn til å blande ut konsentrat.

Kondensvatn f.eks frå tørketrommel er veldig bra. Filtrer vatnet, f.eks gjennom kaffifilter eller lofritt tørkepapir i ei trakt, viss det kan innehalde partiklar/rusk

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...