Roger H. Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Begynte å plukke av fronten på G-Wagen her en kveld, ny grill- nye plastdeksler rundt lyktene- og ny støtfanger med innfelte tåkelys. Dette skal bli tøfffft... Støtfangeren kjøpte jeg brukt i Tyskland og plasthjørnene i hver ende manglet.. Ikke noe hokus pokus det-tenkte jeg, har jo BOSteen Gjett hva dem skulle ha pr hjørne da?? 3569.-!!!!!!! PR STK 7138.-!!!! totalt... ](*,) :angryfire: For to plast dingser.....? Stønn.. Quote
TEH Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Åh hei... Det var eh... dyrt... skjønner frustrasjonen din. Hørt med Stjerneservice?? Quote
Roger H. Posted May 15, 2007 Author Posted May 15, 2007 Ja..han var litt billigere, men fremdeles kan man kjøpe en bil med skilt på for samme summen :? Det blir å jakte på Ebay og kikke på alle W463 som kan ha "LØSE" slike..he-he Helt utrolig.. Det satte en effektiv stopper for videre jobbing ja.. Quote
AndreasE Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Det er noen deler som er helt hinnsides. Jeg skulle ha venstre blinklys-hantel til min forige Prelude. Den skulle min lokale hondaforretning ha over 5500kr for. Kjøpte den på "høggern" for 200,- Det kan være verdt et par telefoner til div. høggere. Quote
Håvard Bendiksen Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Det er kjekt å ha høggere å ringe til, men det er likevel vanskelig å forstå hvorfor originale deler skal være så dyre.. Quote
Roger H. Posted May 16, 2007 Author Posted May 16, 2007 Det fulgte med en uoriginal mellomaxel til G-Wagen min, "der sparte du deg 12000.-" sa selgeren, med tanke på at hvis jeg skulle kjøpe en ny, original MB axel. 60cm lang ca, god jern pris det ja... Quote
Håvard Bendiksen Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Jeg håper inderlig at jeg aldri må skifte mellomaksel Quote
Roger H. Posted June 4, 2007 Author Posted June 4, 2007 I JUST LOVE EBAY!! :D 2 plasthjørner for støtfanger foran på W463, ble mine for 171 euro!! 8) Quote
Thomas Madsen Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 Jøss, du slapp å gå på langt nær så høyt som du satte som øvre grense ja.... Var jo knallhandel det iforhold til hva BOS skulle ha for ett par, mener du nevnte summen på treffet nemlig... Du la inn halvparten på ebay av norsk pris hvis jeg husker rett... Quote
Håvard Bendiksen Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 Takk for sist! Gratulerer med overstått treff og innkjøpte deler! Quote
Roger H. Posted June 4, 2007 Author Posted June 4, 2007 Takk det samme, hyggelig å treffes.. 171 euro er med frakt også...det blei billig i forhold til sjokkprisen hos BOSteen. Hadde tenkt å strekke meg til halv pris ja.. Regner man med en euro på 8,2, blir detta ca 1400 baggis.. Quote
FrodeS Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 Takk det samme, hyggelig å treffes.. 171 euro er med frakt også...det blei billig i forhold til sjokkprisen hos BOSteen. Hadde tenkt å strekke meg til halv pris ja.. Regner man med en euro på 8,2, blir detta ca 1400 baggis.. Du vet du kjører benz når du syns 1400 for et par støtfangerhjørner er billig For noen år siden, da jeg kjørte nissan patrol ga jeg 400,- for to slike. Fra nissan. Quote
Roger H. Posted June 4, 2007 Author Posted June 4, 2007 Ja...fremdeles er jo prisen hinsides all fornuft, egentlig.. :? Stort billigere går det vel ikke å få dem :(, det var stor interesse for dem. 17 bud totalt Quote
Recommended Posts