Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, har fått problemer med sentrallåsen etter kuldeperioden. Varselblink går av og på, samt at instrumentpanelet i bilen går bananas. Har tatt ut sikringen, så nå har jeg ikke sentrallås eller elektrisk bakluke. Bakluken har trøblet lenge, åpnes fint, men vil ikke lukkes automatisk. Låsen på bakluke fungerer - det vil si den kan låses opp/igjen med nøkkelen. Hadde bilen inne hos BOS, og nevnte at jeg trudde det kunne være jordfeil på bakluke, siden den har trøblet lenge. De mente at jeg må bytte låskasse og håndtak til den nette sum av 12.000kr. Når jeg kobler til min icarsoft sier den at det er jordfeil på høyre bakre lås, så i mine øyne virker det som at det er den som skaper problemer, og ikke bakluka. Det skal sies at feilmeldingene er aktive mens sikring er fjernet. Noen tanker rundt dette hadde vært verdsatt😊

805C29D4-F38D-41B4-8CB9-74891F911440.jpeg

68A4104F-C9F4-4B45-8DB1-38F7FEC18022.jpeg

2BA2899E-5481-4BBC-9B26-587DC815F3F6.jpeg

Posted

Ser nå at jeg muligens tar veldig feil. Er «CL rear right door motor» motoren til bakluka eller sentrallåsmotoren på høyre bakdør?

  • 3 weeks later...
Posted

Da har jeg bytta låsen i bakluka. Hjalp ikke. Noen som har noen tips? Kan det være hydraulikkpumpa til bakluka som skaper trøbbel?

  • 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...