Sverre M. Blikra Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Har en MB vito -12 mod som har parkeringsvarmer, men mangler fjernkontroll til denne. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? har sjekka med Mercedes forhandler å de kunne skaffe til ca 7800,-. Syns det var i drøyeste laget.
Sven Håkon Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Sjekk eventuelt med MBenzNL ved å sende dem en epost på MBenzNL@gmail.com. Send dem chassisnr og be om pris på fjernkontroll til Webasto - de holder til i Nederland, så skriv på engelsk
Sverre M. Blikra Posted January 6, 2021 Author Posted January 6, 2021 3 hours ago, Sven Håkon said: Sjekk eventuelt med MBenzNL ved å sende dem en epost på MBenzNL@gmail.com. Send dem chassisnr og be om pris på fjernkontroll til Webasto - de holder til i Nederland, så skriv på engelsk Takk, det skal jeg gjøre
Simen Arntsen Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Evt finn på ebay eller høgger. Det er vel ikkje Webasto i 639, men Eberspächer
Sven Håkon Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Det kan godt stemme, kom bare ikke på hva det het (Auxiliary heater) da jeg skrev 😄
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now