Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har problemer med denne. Det er skiftet nye luftbelger (Arnold), kompressor og ventilblokk, men bilen vil likevel ikke heve seg.

Har hatt bilen stående på verksted i over et halvt år nå og begynner å få nok. Har noen erfaring med dette mon tro?

Posted
1 hour ago, Simen Arntsen said:

Kanskje det ligg ei blokkering i programvaren.

Vil anbefale å teste med diagnoseutstyr.

Tror de har gjort det på verksted men skal sjekke :) 

 

Posted

Med rett diagnoseutstyr kan kvar enkelt komponent tvangskøyrast, og altuelle verdiar kan lesast ut, og det blir mykje lettare å finne ut kor det eventuelt er feil.

Viss ikkje verkstad klarer å finne ut av det, manglar dei godt nok utstyr eller kompetanse.

Posted

De klarer ikke å få løftet bilen med diagnose. De hører kompressor starter og går og så slår den ut og stopper. De finner ingen feilkoder.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...