_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 Er det no fart i folket? Stapp mette? 😁 Quote
HenningN Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 God og mett, lite fart med stjerne bilene... Er det noe action med 107 i garasjen din nå i romjula Syversen? Er det no fart i folket? Stapp mette? Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 30, 2020 Author Posted December 30, 2020 Altfor mett her 🤣 blir lei mat. Ja, holder på med bremsene på 107. De var nye i 14, så det er bare å shine di opp litt, å smøre dem. Ser veldig bra ut egentlig. Har ikke hatt av dekka før i senere tid hehe 🙈 Quote
Hans Kåre Isdal Posted January 1, 2021 Posted January 1, 2021 har det godt. men lengter tibake til min jobb. lengter etter å vaske og å polerer igjen. og så har eg lyst til å få mitt olje skift...skulle vore rett for hytte turen..men olje var fast i transporten...så det måtte vente. liker ikkje å dra den forbi 12 000 km. er litt for glad i gasspedalen for det. men den er i alle fall rein utanfor hytta no....ut å råne nokon?. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 18, 2021 Author Posted June 18, 2021 (edited) Hva er status folkens? Klare for å slikke sol etter en lang periode med høst og snø 😀 Her har vi hatt som vanlig, 100 baller I lufta samtidig, og tiden har blitt tilbrakt mye i garasjen. Nå er det roligere. Mye roligere. Hva med du? Edited June 18, 2021 by _s_y_v_e_r_s_e_n_ Quote
Recommended Posts