kjgausvik Posted December 28, 2020 Share Posted December 28, 2020 Hei! Hvor mye er disse bilene verdt? Er ikke så veldig bra stand, men er hel. Har lite peiling på mercedes, holder på å rydde opp etter min far som var mercedes-mann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 Vanskelig å si ut fra bildene, men en slik bil i topp stand kan nok være verdt opp mot 200.000. Det er jo en sjelden utgave. Kun solgt i USA, og produsert i ca 13000 eks. I en slitt tilstand som denne ser ut til å være kan du sikkert stryke en 0, og kanskje trekke fra enda mer. Erfaringsmesig er det en del rust på disse, jeg ser blant annet hull på forskjerm. Det vil koste mye både tid og penger å bringe en slik bil tilbake til god tilstand. Så mitt anslag er en verdi på mellom 10 og 20 tusenlapper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjgausvik Posted December 30, 2020 Author Share Posted December 30, 2020 13 hours ago, Olav said: Vanskelig å si ut fra bildene, men en slik bil i topp stand kan nok være verdt opp mot 200.000. Det er jo en sjelden utgave. Kun solgt i USA, og produsert i ca 13000 eks. I en slitt tilstand som denne ser ut til å være kan du sikkert stryke en 0, og kanskje trekke fra enda mer. Erfaringsmesig er det en del rust på disse, jeg ser blant annet hull på forskjerm. Det vil koste mye både tid og penger å bringe en slik bil tilbake til god tilstand. Så mitt anslag er en verdi på mellom 10 og 20 tusenlapper. Tusen takk for svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts