Willi Posted December 27, 2020 Posted December 27, 2020 (edited) Hei, har en Mercedes 190e fra 1987 som ikke går heilt bra. Den starter og sviver greit på tomgang, men når jeg begynner å ruse den opp så går den greit opp til 6000rpm på halv speed men fusker litt. Men når jeg trøkker pedalen i bunn så går den rett ned til 4000rpm og synker ned til 2500rpm og bare smeller og fusker og sviver veldig stygt. Har til nå rensa tanken, bytta bensinpumpe, blåst igjennom bensinrør, bytta ovp rele og bytta mikrobryter på gassspjeldet, rotor, fordelerlokk og tenningsmodul blei bytta for ikke så lenge sia. Begynner å mistenke tenning nå, så hva må jeg se videre på nå. Håper noen har noen gode tips for å få an til å svive igjen😊 Edited December 27, 2020 by Willi
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now