Frode Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Det blir som vanlig kaffe og skitsnakk i Noredalen i kveld.. Med masse aktivitet og mekking for å få ferdige doningene til Gol..... Alle er velkommen til å slå av en drøs... Quote
Mr. Nygård Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Eimen av brent understellsmasse lå godt i lokalet i går kveld... fikk heldigvis sveist inn noen fler biter på coupeen, så vi ligger godt an til Gol.. kanskje.. Kommer en tur oppom og forteller historier fra virkeligheten Quote
Frode Posted May 14, 2007 Author Posted May 14, 2007 Jeg fikk gjort ferdig batteri "kassen" baki, skal monteres i kveld, det blir skikkelig dritkult med batteriet baki.... Har funnet ut et par ting i det siste, det ene er når en banker "livskiten" utav en stålplate så er det utrolig hva en kan få til å passe..... Quote
bska Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Er opptatt i kveld, har blitt lite sosialisering på meg i det siste. Skal gjøre mitt beste for å ta det igjen sånn utover....... - to sjeler samme tanke Frode jeg har kastet reservehjulet til fordel for batteri i hekken Quote
Frode Posted May 14, 2007 Author Posted May 14, 2007 Det ble en fin kveld, med meget godt oppmøte og god stemning, det viser at våren er kommet og folk begynner å dra frem glisene fra dvalen.... Quote
Aleks Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Det ble en fin kveld, med meget godt oppmøte og god stemning, det viser at våren er kommet og folk begynner å dra frem glisene fra dvalen.... helt enig en fin kveld i Noredalen, Frode, George og Thomas har hendene fulle med å få bilene sine ferdige til treff på Gol. Det er et inponerende stykke arbeid disse gutta gjør =D>. Fikk gode nyheter ang, noen felger som jeg hadde tenkt å selge nå blir det å kontakte vår felg guru Charlie, Quote
-tur- Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Som veeeldig fersk i klubben, må jeg nesten bare spørre: - Når er neste anledning til å få møtt gjengen? - Følger disse kveldene ett eller annet mønster som gjør at det kan blinkes ut i kalenderen? Mvh Tore Quote
Mr. Nygård Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Som veeeldig fersk i klubben, må jeg nesten bare spørre: - Når er neste anledning til å få møtt gjengen? - Følger disse kveldene ett eller annet mønster som gjør at det kan blinkes ut i kalenderen? Mvh Tore Nå er det vel hver mandag fra kl. 19:00 i Noredalen som gjelder. Siste nytt vedr. forberedelse til Gol osv.. Velkommen skal du være for en god prat og kaffe. Quote
Recommended Posts