FrodeS Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Lokallag Innlandet er forhåpentlig under oppstart. Det er allerede gjort avtaler med Strandtorget kjøpesenter på Lillehammer og CC Martn på Gjøvik om at deres parkeringsplasser kan benyttes til vervekampanjer. Foreløpig har det vært snakk om å avgrense et område av parkeringsplassen der vi kan la folk med ordentlig bil få parkere, samtidig som vi kan hive opp klubbens partytelt, dele ut info om klubben og prøve å få vervet folk. Lokallaget er ennå ikke offisielt opprettet, men håpet i første omgang er å få med såpass med medlemmer i området at det kan bli grunnlag for et lokallag. Hvis noen har spørsmål, er det bare å poste her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merceman Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Jeg håper virkelig at vi kan få dratt igang noe her, vi er litt spredt, men alt i alt så er vi jo ganske mange entusaster rundt om i "innlandet" ! Så hvorfor ikke prøve å samles en gang i mnd f.eks for å vise fram gullene våres og se hva slags andre tullinger det er som kjører med stjerne på panseret Hvis noen er intr i å være med i et slikt "lag" så er det bare å si fra enten her eller sende PM eller hva som helst, er på msn og tilgjengelig på tlf også.. Har en liste hvor det noteres hvor mange som er interessert så ser vi sånn ca hvor det bærer hen Vil selvfølgelig publisere antall "medlemmer" etterhvert, men atm så er det ikke så mye å skryte av desverre.. Tenkte vi kunne få til slik at vi har en "kontaktperson" eller hva vi skal kalle det i hver av Mjøsbyne vertfall, altså Lillehammer, Gjøvik og Hamar, Lhmr og Gjøvik har vi noen men vi skulle gjerne hatt noen i Hamar området også.. Selvfølgelig også andre steder som ligger i "nærheten", Hadeland f.eks..? Blir kanskje litt langt unna, men det er jo snakk om kanskje en gang i mnd så er det er vel gjennomførbart hvis interessen er tilstede Vi skal vertfall ha vervekampanjer på Gjøvik og Lillehammer som FrodeS nevnte, håper det blir noen som møter opp, for dette tror jeg kan bli bra!!! Og god natt, hehe.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Jeg har notert meg 22 (+ et par-5 stk) betalende medlemmer pr idag, som "sokner til" et Lokallag Innlandet! Lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Jeg har notert meg 22 (+ et par-5 stk) betalende medlemmer pr idag, som "sokner til" et Lokallag Innlandet! Lykke til! Har da inkludert meg? Om ikke, gjør det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merceman Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Jeg har notert meg 22 (+ et par-5 stk) betalende medlemmer pr idag, som "sokner til" et Lokallag Innlandet! Lykke til! Har da inkludert meg? Om ikke, gjør det! Bra!! Spread the word! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tovleander Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Endelig noe for oss å.. hehe.. Klar for første innlands treff jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Jeg har notert meg 22 (+ et par-5 stk) betalende medlemmer pr idag, som "sokner til" et Lokallag Innlandet! Lykke til! Har da inkludert meg? Om ikke, gjør det! Det har jeg gjort, Trond Erik - Brandbu & Omegn er med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Hadde vært konge om dere får til dette!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Jeg har tro på dette! Jeg vet det finnes mange MB-freaker i Gjøvik/Lillehammer/Hamar området, så dette er et meget bra initiativ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 er med på å starte lokal lag jeg;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merceman Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 Det kommer et innlegg i neste utgave av MB-tidene angående dette Dette har jeg tro på at vi skal få til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts