Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har et tilfelle der jeg skal skjøte to 45mm (ytterdia) eksosrør med et skjøtestykke. Skjøtestykket har 45mm innerdiameter og må dermed bankes på.

Spørsmålet er om det vil slippe eksos og lyd ut, eller om det er trangt nok til å holde tett. Evt bandasje eller pasta er det ikke plass til.

Noen som har erfaring med dette?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...