Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Har en Clk fra 2003 som jeg syns er litt treg på styringen, muligens den tregeste servo jeg har oplevd.

Er dette normalt på disse bilene, hvis ikke hva kan være feil?

 

Kjetil

Posted

Kjenner ikkje denne i detalj, men normalt skal ein MB vere fast i styringa, men ikkje tung.

Skifte av servoolje kan godt gjere susen. Merka stor forskjell før og etter skift på min 2010 E-klasse, sjølv om dette er olje som "aldri blir skifta".

Du må bruke rett servoolje, eg trur denne skal ha Pentosin/Fuchs CHF 11S, eller original MB, men eg kan evt sjekke i verkstadsystemet med rammenummer på bilen

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...