Guest Avantgarde Posted January 13, 2003 Posted January 13, 2003 jeg lurer på om det er noe størrelsesforskjeller på e220 og e 240. fysiske mål altså. når man ser de to sammen, ser de ut til å være helt like i størrelse. e500 er grei, for den er spesiell. den er bare stor
Olav Posted January 13, 2003 Posted January 13, 2003 Alle E-klasser har samme utvendige mål. Det kan riktignok skille noen millimeter på enkelte modeller på grunn av dekkdimensjoner, fjæring o.l. På www.mercefreaken.com finner du alle tekniske data på de aller fleste MB-modeller. Når det gjelder hvilken musikk vi hører på i MB-en så er det vel ganske forskjellig. Personlig så har jeg i min -85 380 SEC en original Becker kassettspiller som jeg mater med min store samling med 80-tallsmusikk. Det var da man lagde musikk. Dagens moderne "musikk" med toppluekledde unge menn som snakker fort til en rytmeboks har ikke jeg sansen for iallefall
Simen Malerbakken Posted January 14, 2003 Posted January 14, 2003 Må si jeg blir litt skuffet over styremedlemmer i MB Entusiastklubb som ikke har oppdaget at vi har en link på vår side til tekniske data på hovedsiden.... Når det gjelder musikk har jeg jo ABBA i bilen, men den er akompagnert med blant annet Yello, Boney M, Beach Boys, Baccara, etc....Men faktisk har Yello med Driven vært min favoritt lenge nå, det er ekte kjøremusikk, den har jeg altid likt, men da Bertel O Steen brukte den under førpremiæren på W211 satt den som støpt. Meget bra show Bertel O Steen. Hmm, hvorfor har jeg ikke fått tilsvarende invitasjon til presentasjon av S 211???
Olav Posted January 14, 2003 Posted January 14, 2003 Joda Simen, jeg er klar over at linken finnes også på "vår" side, Men siden det er Mercefreakens opplegg valgte jeg å henvise direkte dit. Selv om man er patriotisk må man jo være dannet. Ellers så er det ikke sikkert BOS skal ha samme opplegget med T-modellen som med Sedanen. Håper istedet at Mr. Nygård Leier en hangar (eller kanskje Vålerbanen) for å presentere sin nye E 55 T AMG.
Alexander Posted January 15, 2003 Posted January 15, 2003 Å nei du, blir ikke noen E 55 T AMG på meg, bestilte i steden en Brabus E V12 T. Blir liksom ikke noe fart uten 630 hk og 1000 Nm....
Olav Posted January 15, 2003 Posted January 15, 2003 Da legger vi inn Brabus alle 1 i Bottrop på navigasjonen og stikker ned og henter'n
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now