Roger H. Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Jeg er veldig,veldig,veldig fersk i disse temaene, kan noen forklare meg litt om/rundt disse? Hvis jeg kjøper en Blaupunkt APS Nav.fra Tyskland/USA fungerer denne i Norge? Hva koster en omprogramering/oppdatering? Hvilke merker/modeller finnes? Da 210`n min ikke har slikt fra før, hva kreves av etterinstallasjon? Fungerer de bra? Noe man bør styre unna? Ser at ettermontering av Command er relativt dyrt så det er nok ikke aktuelt for meg, men andre løsninger kan jo være gøy å se på.. Noen med erfaring her...? Tilgi meg :oops:, har kjørt amerikansk i 20 år... :lol: Quote
Roger H. Posted May 15, 2007 Author Posted May 15, 2007 Det høres bra ut, hvis ikke han er å treffe på forumet, skal han til Gol? Quote
Geggi Posted May 17, 2007 Posted May 17, 2007 Han skal til Gol, ja. Han er visst i L.A. nå forstod jeg på et leserbrev fra den kanten nylig. Quote
Recommended Posts