Jump to content

Mercedes S500 W140, problemer og går dårlig når blir varm på driftstemperatur 80-85 grader.


Recommended Posts

Posted

Hei, 

Jeg har en Mercedes S500 W140 1995 modell M119.970 motor. Bilen er fin, går gått og er lettstartet. Jeg har jobbet en del med denne men mest service punkter som: dyser(tetniger,rens), bensinpumpe, filter, div slanger, rotor, fordeler, coiler, bensin trykkregulator, overhalt gassspjeld modul, luftmengsemåler, lamda sensor, div vacuum, ledningsnett motor er av nyere dato. Bilen respondere super bra, lettstartet og går bra, men når den kommer opp i driftstemperatur 80-85 grader så kan den begynne å fuske/ nappe og gå ujamt?? Virker som den ikke greier å bestemme seg helt/nøler ved pådrag. Jeg tenkte mulig å skaffe meg en motorsyring modul å ha liggende ekstra. Håper noen her kan hjelpe en Mercedes entusiast:)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...