Guest Kallekå Posted May 11, 2007 Posted May 11, 2007 Hei Kan noen hjelpemeg med informasjon om hvor DVD navi prosessoren i bagasjerommet på min E220CDI 2002, W211 tar hovedstrømmen fra? Jeg har ikke denne strømkabelen og forsøker å finne ut hvor i bilen den kobles til for å hente strøm? Noen som vet? Kallekå Quote
Guest Kallekå Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Jeg var nok litt for rask til å avslutte saken . Når jeg nå har fått tilkoblet strøm til navi prosessoren, fungerer alt som det skal unntatt, nettop, navigasjon. Comand enheten lyser nå opp og radio, cd veksler, telefon samt video visning fungerer som det skal. Når jeg etter å ha satt inn DVD platen i navi prosessoren trykker på NAV knappen på Comand får jeg opp meldingen "No DVD, please insert navigation DVD (boot)". Hva kan dette skyldes? Noen ! Kalle Quote
Håvard Bendiksen Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Det var ikke mange svar her gitt! Jeg har ikke mye peiling på Command, men kan det være så enkelt som at selve platen er dårlig/hakkete? Siden alt annet tilsynelatende fungerer? Quote
Alexander Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Problemer med selve spilleren på commanden tenker jeg. Så vidt jeg vet går det ann å få renset og reparert denne. Quote
Sven Håkon Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Vet du at spilleren virker som den skal, dvs spiser den platen for så å faktisk kjøre den rundt? I så fall, har du prøvd med en annen plate? Hvis du vet at alt får strøm som det skal og er koblet riktig, så er det antakelig defekt Navienhet. Sjekk med www.mbenznl.com for ny/brukt enhet, eventuelt om han vil ta din defekte i innbytte. Quote
Guest Thor Pedersen Posted July 7, 2007 Posted July 7, 2007 Det var faktisk feil navigasjons DVD som forårsaket problemene. Kjøpte en annen versjon og oppdaterte software i Comand APS enheten og nå fungerer allt som det skal. Er nå igang med fortsettelsen some er å installere TV og Ipod. Kalle Quote
Recommended Posts