Eddwin Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Hei, holder på og kjøpe meg en E kasse 2007 220 150 hk diesel, 280000km, fikk høre at bremsesystemet SBC ikke tåler mer enn 300000 trykk(pulseringer) før det blir noe galt som er kjempe dyrt og fikse, synes det hørers snodig ut. er det noe i det eller er det bare tøv. mvh Eddwin
Simen Arntsen Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 (edited) Det er ei elektrisk pumpe på SBC. Denne skal skiftast eller overhalast etter ei tids bruk. Det er ikkje nødvendigvis så dyrt. Men facelift har vel ikkje SBC? Edited December 13, 2020 by Simen Arntsen
Sven Håkon Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Facelift forsvant på S/W211 fra og med 2007-modellen ja.
Oddcls Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Hadde w211 2003 mod med dette bremsesystemet og når jeg hadde bilen på verksted,ikke merkeverksted da,så hadde de justert opp pumpen til å klare en stund lengre uten at det kostet meg noe
Simen Arntsen Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 7 hours ago, Oddcls said: Hadde w211 2003 mod med dette bremsesystemet og når jeg hadde bilen på verksted,ikke merkeverksted da,så hadde de justert opp pumpen til å klare en stund lengre uten at det kostet meg noe Og viss du spør enkelte, f.eks Malerbakken, er dette omtrent like kriminelt som mord.. Det kan det og fort bli, viss bremsene sluttar å fungere fordi vedlikehaldsintervall på pumpa har blitt tukla med... 1
Marevan Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Godt han ser på en facelift med ABR da Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now