Stig B Posted May 11, 2007 Posted May 11, 2007 Da er det treff på Auto-Huset i fossegrenda kl 19 fredag 25 mai. Er det bra vær blir det en liten crusing runde. Aller er hjertlig vellkommen Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Håper du får med deg endel biler/ folk på landstreffet også Quote
Guest 2641 Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Håper du får med deg endel biler/ folk på landstreffet også Jeg stiller alltid sterkt på lokallag treffene og kommer garantert til Gol! Bestilte hotell og utstilling for en evighet siden. Kommer jo med ny bil til og med Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Kanskje lage en egen tråd for turen til landstreffet.... Type Trondheims avd til gol... Kanskje flere som henger seg på da, og det er jo trivelig å kjøre sammen.. Quote
Håvard Bendiksen Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Det finnes en tråd her et sted om turen fra Trøndelag til Gol. Der har det vært diskutert veivalg blandt annet. Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Ja.. vet det, men den ligger direkte under medlemsforum, ikke lokallag trondheim. Tråden finnes så da er det vel ingen vits med ny Quote
olepeder Posted May 25, 2007 Posted May 25, 2007 Hei. Jeg tenkte å prøve å komme på treff, og samtidig slå to fluer i en smekk. Er det noen som vet om Auto-Huset har diagnose utstyr? Jeg har ettermontert telefon og skulle ha aktivert denne på Comand. Olè Quote
Recommended Posts