Oddcls Posted December 10, 2020 Posted December 10, 2020 Min Bluetooth greier ser ut til å ha tatt kvelden tror jeg.Telefon finnes ikke står det i display.Er det da bare til å få tak i ny sånn Bluetooth boks som ligger i midtarmlene?
Sven Håkon Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Har du et bilde av løsningen du har i dag? Tipper du har en BT-enhet som plugges inn i det originale telefonopplegget, men enklere å gi råd ut fra kjent situasjon 👍 1
Oddcls Posted December 14, 2020 Author Posted December 14, 2020 Ja jeg har den originale som er plugget inn i midtarmlenet.Har vært ok til det plutselig kom frem i displayet Ingen tlf.Ser ut som den ikke vil være på lenger for det blå lyset er av.Det blinker noen ganger om jeg prøver slå den på men slukker ganske kjapt
Sven Håkon Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Det kan høres ut som om den har tatt kvelden ja. Ville prøvd å plugge den ut og la den være ut et minutt eller to, kan jo hende det kan funke med en liten reset 🤷♂️ 1
Oddcls Posted February 5, 2021 Author Posted February 5, 2021 Jeg fikk prøve en litt nyere utgave men den virket ikke den heller,står fremdeles "finnes ikke tlf"
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now