_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 10, 2020 Posted December 10, 2020 Fikk tilsendt en annonse på finn. Her er det en som kanskje har drømt om en Widebody, men ikke helt klart å oppfylle drømmen. Selges for én million 🤣🤣🤣 Det er det styggeste bygget jeg har sett hehe https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=146052602 Nei, takke meg til en SEC 1
Hans Kåre Isdal Posted December 20, 2020 Posted December 20, 2020 slite med å ha lyst til å betala for den...og i alle fall 1 mill. må jo trives med det ein kjøper.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 21, 2020 Author Posted December 21, 2020 Jeg forventet egentlig mer diskusjon rundt denne 🤣 kan tyde på at folk liker den Volvoen haha
Simen Arntsen Posted December 21, 2020 Posted December 21, 2020 Ikkje akkurat fin den Volvoen i utgangspunktet, men det der ser jo berre latterlig ut.... 1
Olaf Posted December 26, 2020 Posted December 26, 2020 Flott motorrom! Men resten: fy svarte snømann så stygt! Jeg synes ikke engang at SEC er pen med den typen skjermbredding, men på denne Volvoen ser det jo helt grotesk ut. For ikke å snakke om sammenblandingen av kantete grill og panser med buede vinduslister, det er jo helt amatør. Det ser jo ut som om de har lagt på litt ekstra bak for å få plass til bleier! Litt merkelig at 6 bilder, hvorav 5 er av en stygg utside, skal selge en bil for 1 million? Nei fysjom, fysjom! Med vennlig julehilsen, Olaf
Arnfinn Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Nå vil jeg heller si at dette er amatørbygg v proffbygg. At flere folk liker en bil laget av et team som skal passe for mange av et selskap som vil tjene penger versus en persons visjon laget i garasje er ikke så vanskelig å forstå. Men ja den er jo litt mye, det er jo jeg sånnsett enig i.😛 Hilsen en som har hatt 4 240er og som sikkert kommer til å ha flere.😬
Olaf Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Jeg har sett vedlig mange fine, både originale og ombygde, Volvoer opp gjennom årene. Det har vært helt utrolige eksemplarer, men felles for dem er jo at det estetiske ikke bare er spektakulært, men at det ser 'riktig' ut. Mange kunne nesten ha vært fabrikkprodusert! Denne bilen synes jeg blir en blanding som skriker "Å herrejøsses, amatørbygge!". Jeg synes det ser litt proporsjonsmessig gæærnt ut! Og prisen er jo latterlig, da hadde man nesten sluppet billigere unna ved å levere en bra 240 til et proffverksted. Men, smaken er som baken, osv. Med vennlig hilsen, Olaf
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 6, 2021 Author Posted April 6, 2021 At selve jobben er verdt så mye, det skal en ikke se bort i fra. For timene går. Men det hjelper jo lite om motivasjonen var å selge den, å den er så stygg at ingen kjøper den
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now