Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Posted

Flott motorrom! Men resten: fy svarte snømann så stygt! Jeg synes ikke engang at SEC er pen med den typen skjermbredding, men på denne Volvoen ser det jo helt grotesk ut. For ikke å snakke om sammenblandingen av kantete grill og panser med buede vinduslister, det er jo helt amatør. Det ser jo ut som om de har lagt på litt ekstra bak for å få plass til bleier! Litt merkelig at 6 bilder, hvorav 5 er av en stygg utside, skal selge en bil for 1 million? Nei fysjom, fysjom!

 

Med vennlig julehilsen, Olaf

  • 3 months later...
Posted

Nå vil jeg heller si at dette er amatørbygg v proffbygg.

At flere folk liker en bil laget av et team som skal passe for mange av et selskap som vil tjene penger versus en persons visjon laget i garasje er ikke så vanskelig å forstå.

Men ja den er jo litt mye, det er jo jeg sånnsett enig i.😛

 

Hilsen en som har hatt 4 240er og som sikkert kommer til å ha flere.😬

 

Posted

Jeg har sett vedlig mange fine, både originale og ombygde, Volvoer opp gjennom årene. Det har vært helt utrolige eksemplarer, men felles for dem er jo at det estetiske ikke bare er spektakulært, men at det ser 'riktig' ut. Mange kunne nesten ha vært fabrikkprodusert! Denne bilen synes jeg blir en blanding som skriker "Å herrejøsses, amatørbygge!". Jeg synes det ser litt proporsjonsmessig gæærnt ut! Og prisen er jo latterlig, da hadde man nesten sluppet billigere unna ved å levere en bra 240 til et proffverksted. Men, smaken er som baken, osv.

 

Med vennlig hilsen, Olaf

  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...