Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da var jeg så heldig denne helgen og få reddet denne S124en ifra å bli ombygd til 5 seter ifra Varebil.

Bilen blei hentet i Nordheimsund og kom seg trygt til Kristiansand.

 

Det var påbegynt å montere bakseter i denne, da jeg i kveld demonterte de og satt inn varebilveggen da jeg personlig syns det ser bedre ut og er finere.F0680329-C719-40AB-B464-74E284E16157.jpeg.596abd4f43ba2dd14ab7267b067854cf.jpeg71ADA157-29CC-498D-98D2-451FB4E40035.thumb.jpeg.1f4cf850dce3ff27fe107f93e6584b55.jpeg7A4E1569-9344-4906-A52A-1A701AA72132.thumb.jpeg.ca6a0c738ae7c477a3f8b3e7aa26ba57.jpeg1C0B470C-AA8D-41C0-ADA7-9C3595E6E173.thumb.jpeg.2c6a51c43f13d907178f44082d24c544.jpeg

  • Like 2
Posted

Moro at du tar vare på den som varebil. Det er jo en del av historien dette også. På 90-tallet var det veldig mange 124 varebiler, men nå er de sjelden vare.

  • Like 1
Posted
20 hours ago, Olav said:

Moro at du tar vare på den som varebil. Det er jo en del av historien dette også. På 90-tallet var det veldig mange 124 varebiler, men nå er de sjelden vare.

Ja har hatt lyst på en 124 varebil mens de er enda å få tak i, pluss det var en liten oppgradering ifra den forrige bilen en w202 c200.. Er litt nysjerrig på hvor mange varebiler det er igjen i Norge.

  • 2 weeks later...
Posted
On 12/10/2020 at 2:39 PM, FurholtsGarasje said:

Ja har hatt lyst på en 124 varebil mens de er enda å få tak i, pluss det var en liten oppgradering ifra den forrige bilen en w202 c200.. Er litt nysjerrig på hvor mange varebiler det er igjen i Norge.


Garantert en stor prosentandel av gjenværende 124 varebiler holde til på sørlandet 🤔

Posted
On 24.12.2020 at 1.03, Marevan said:

Er det en av de friske 280? Nydelig motor når den er i form.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

Det tror jeg, men jeg har litt problemer med at den fusker og da tror jeg det kan være bensinpumpa da siden den har blitt litt sliten i det siste.. Så satser på at det skal hjelpe å bytte bensinpumpene.. 🤣 Ellers er det en kjempe god bil å kjøre utenom at den kan fuske en sjelden gang.. Kommer flere bilder av bilen etterhvert :)

Posted
On 25.12.2020 at 23.28, HenningN said:

Flott at du beholder den som varebil emoji106.png Kan ikke huske sist jeg så S124 med grønne skilt..

Sent fra min SM-G973F via Tapatalk
 

Ja, det begynner å bli få av S124 med grønne skilt.. Jeg vet at det er to stk til av S124 varebil i Kristiansand og begge er 300TD.

Posted
On 19.12.2020 at 9.36, MercedesW124 said:


Garantert en stor prosentandel av gjenværende 124 varebiler holde til på sørlandet 🤔

Må du bare få din satt sammen så kan vi jo ta bilde ilag 🤣 Sørlandet stiller sterkt med s124 varebil 😄

Posted
7 hours ago, FurholtsGarasje said:

Ellers er det en kjempe god bil å kjøre utenom at den kan fuske en sjelden gang..

 

Du er vel kjent med at ledningsnettet på motoren har litt frynsete rykte på disse? Noe som kan føre til både kortslutning og overslag...

Posted
9 hours ago, Will said:

 

Du er vel kjent med at ledningsnettet på motoren har litt frynsete rykte på disse? Noe som kan føre til både kortslutning og overslag...

Nei, det er jeg ikke.. men er jo fint å vite om.. Får ta en ting om gangen :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...