Jump to content

Ny Mercedes E-Klasse 2010mod

Enebakk

Recommended Posts

Har hørt rykter om at en Ny E klasse skulle komme til slutten av 08

2010 er jo mer i tråd med antall år mellom modeller i MB?

Blir ikke slutten av 08 litt tidlig for ny E ? Den nåværende har jo bare såvidt blitt facelifta.

Jeg syns ikke det ser ut som en c-klasse. På frontlyktene så kan det se ut som det er skille mellom indre og ytre. Et rett skille også, slik det er spådd at det skal bli.

Har hørt rykter om at en Ny E klasse skulle komme til slutten av 08

2010 er jo mer i tråd med antall år mellom modeller i MB?

Blir ikke slutten av 08 litt tidlig for ny E ? Den nåværende har jo bare såvidt blitt facelifta.

Jeg syns ikke det ser ut som en c-klasse. På frontlyktene så kan det se ut som det er skille mellom indre og ytre. Et rett skille også, slik det er spådd at det skal bli.

210 fikk facelift i 2000 og gikk ut i 2002, men jeg er enig, 08 høres tidlig ut. Derfor har jeg tatt hva jeg har hørt med en klype salt

Guest 2271

Jeg likte hele bilen jeg.  :D   Syntes fronten var egentlig ganske rå.  8)

Jeg fikk våte øyne da jeg så linjene på den bilen.... På den tiden bør vel total-beholdningen ha øket litt her i heimen, og veien til en slik bil kan vel ikke være så ALTFOR lang da......?  8)

kan være de fremskynder ny E klasse da salgstallene ikke har stått helt til forventningen

tror det var mange med rustproblemer på 210 som falt av lasset

samtidig som c klasse gikk forbi e-klasse i volum salg

kan dette være  grunn til at ny e-klasse kommer før  forventet

Har det vært noe særlig "plukk" med 211? Må innrømme at jeg ikke har hørt noe som helst om den bilen annet enn at den er fin å kjøre og fin å se på. Jeg har bortimot sverget på å skaffe meg en slik en gang jeg får råd fordi jeg liker utseendet så godt, men jeg holder den seg like godt som mine gamle w124'ere?

-- digresjon --

Mye det samme som med Actros kanskje? De første Actrosene var i mange tilfeller rene lysshow:)

-- digresjon slutt --

Har det vært noe særlig "plukk" med 211? Må innrømme at jeg ikke har hørt noe som helst om den bilen annet enn at den er fin å kjøre og fin å se på. Jeg har bortimot sverget på å skaffe meg en slik en gang jeg får råd fordi jeg liker utseendet så godt, men jeg holder den seg like godt som mine gamle w124'ere?

Du har nok ikke hørt noe fordi det er ikke noe å høre...  :mrgreen:

Taxieierne er som regel de første til å hoppe på de nye modellene. De kjører mye og hardt og opplever derfor alle barnesykdommene som kan oppstå.

De sier også mye rart, og man skal ta ting med en klype salt.

Det påstås f.eks at en del taxieiere har gått over til Volvo V70 pga av alle feilene med E-klassen. Det er bare å ta et raskt søk på nettet selv så finner man ut hvor godt Volvo V70 har gjort det på diverse feilstatistikker rundt omkring  :wink:

En taxieier jeg kjenner byttet fra MB til V70 forrige gang han skulle ha ny "pengebil", men er nå tilbake med 211. Han opplevde endel krøll med bilen, dårlig service på Bilforum på Forus samt VANNVITTIGE servicepriser.

NÅ kom jeg plutselig på at jeg har en x-kollega som er har blitt drosje-eier. Kanskje jeg kan spørre ham om erfaringer?

I går traff jeg forresten en kompis som kjøpte seg en 2003 W211 220cdi i Kristiansand forrige uke. Svart med svart skinn, Command og greier.. jeg har SÅÅÅ lyst på en slik en:) Jeg stusset litt på prisen; 320.000 kr. Det betyr at bilen har tapt over halve verdien på 4 år. Kjipt for han som solgte den 8)