Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en 03mod S211 som har defekt blinklys på venstre side bak.

Har forsøkt å bytte over pæreholdere på høyre og venstre side så vet at pæreholder er i orden. 

Har tatt av teip rundt kabelbunt og sjekker for ledningsbrudd frem til sikringsboks og dette så også bra ut. 

 

En tideligere eier har montert hengerfeste og ledningsnettet er loddet rett på ledningene til venstre baklykt. Kan dette ha gjort skade på SAM så blinklys ikke funker av den grunn? 

 

Har også litt sporadiske problemer med at fjernkontrollen til sentrallås virker dårlig. 

Mangler også høyre fjernlys. 

  • 2 months later...
Posted

Oppdaterer i tilfelle noen skulle få samme feil. 

SAM i bagasjen er bytta og blinklyset fungerer igjen. 

Fjernlys var kun dårlig kontakt i pæra. 

  • 1 year later...
Posted
On 4.2.2021 at 21.03, T.O said:

Oppdaterer i tilfelle noen skulle få samme feil. 

SAM i bagasjen er bytta og blinklyset fungerer igjen. 

Fjernlys var kun dårlig kontakt i pæra. 

Sikbert et dumt spm. men hva er SAM? Jeg har et problem med venstre blinklys i speilet. 

Er SAM noe dyr å skifte?

Posted

SAM: Signal Acquisition and Actuation Module.

Enkelt forklart ein inngangs-/utgangsmodul (I/O).

Bilen har fleire, og ofte i samband med sikringsboks. Kan og vere modul med mindre omfang, forskjell frå bil til bil.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...