Jump to content

Alder på medlemmene

AndreasE

Recommended Posts

Jeg lurer litt på om det i det hele tatt er noen mellom 18 og noen og 20 år her. De få treffene jeg har vært på, er jeg stort sett den eneste som ikke er godt voksen. Det har vært helt greit det, men lurer på om det er medlemmer rundt min alder? Hvis Ja, pleier dere å være med på div. treff og møter? Etter det jeg hørte, er det svært få "unge" med på treff og møter i Lokallaget Oslo. Den trenden synes jeg vi kan snu.

Så? Er det noen rundt 20 år her? I alle lokallag?

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg lurer litt på om det i det hele tatt er noen mellom 18 og noen og 20 år her. De få treffene jeg har vært på, er jeg stort sett den eneste som ikke er godt voksen. Det har vært helt greit det, men lurer på om det er medlemmer rundt min alder? Hvis Ja, pleier dere å være med på div. treff og møter? Etter det jeg hørte, er det svært få "unge" med på treff og møter i Lokallaget Oslo. Den trenden synes jeg vi kan snu.

Så? Er det noen rundt 20 år her? I alle lokallag?

Teller 27 som "rundt 20" ?

I mange kretser regnes man automatisk for godt voksen dersom man kjører Mercedes......  :lol:

Men; Nå er ikke jeg mellom 18 og 20, men heller ikke av de eldste medlemmene - dette blir dog komplett irrelevant når vi samles, for plutselig er alle like gamle!  :lol:

Rundt 20 stemmer vel ja, husker ikke helt presis når vi startet opp jeg.....  :shock:

Var ikke det sånn rundt 1995-96 elns....mener å huske at det var en diskusjon rundt MBE på "Freaken" da...

Det var i hvertfall rundt da jeg kjøpte min første MB, og frekventerte "Mercefreaken" husker jeg... Da var jeg 33-34 år... :?

Det er nok ikke så lenge sida.

Jeg har ikke vært med heeeelt fra førsten (ikke så mye om å gjøre, men). Det var omtrent da jeg flyttet til Oslo, og det var i 2000.

Peier å si eg er 22-23, men er ingen som tror meg lenger... Jaja, ung i sjel og sinn osv...

M.

Hva var det du sa det sto i passet ditt igjen? Noe om hårfarge? Svart, var det det? Nei, det var vel ikke det?