Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er alltid like knall å være til sjøs når bilen begynner å skape seg...

 

Bilen det er snakk om er W221 facelift med 2 diners klimaanlegg (ikke eget panel/sone bak). Hun klager på at det er varm og dårlig luft inne i bilen, og selv etter å ha kjørt en stund nå med begge soner innstilt på 19*C er det fortsatt varmluft som kommer.

 

Jeg har halvveis følt det selv til tider at jeg har hatt behov for å lufte med vinduer på lengre turer men har ikke tenkt mer på det.

 

Det kan jo være alt fra klimakontrolleren til vifteregulator, er der duo-ventil ala gamlere MB også på denne?

 

Får dessverre ikke tatt diagnose nå, men ønsker å lufte stemningen på om der er andre som har vært borti lignende.

 

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...