Vaajaren Posted December 1, 2020 Posted December 1, 2020 Det er alltid like knall å være til sjøs når bilen begynner å skape seg... Bilen det er snakk om er W221 facelift med 2 diners klimaanlegg (ikke eget panel/sone bak). Hun klager på at det er varm og dårlig luft inne i bilen, og selv etter å ha kjørt en stund nå med begge soner innstilt på 19*C er det fortsatt varmluft som kommer. Jeg har halvveis følt det selv til tider at jeg har hatt behov for å lufte med vinduer på lengre turer men har ikke tenkt mer på det. Det kan jo være alt fra klimakontrolleren til vifteregulator, er der duo-ventil ala gamlere MB også på denne? Får dessverre ikke tatt diagnose nå, men ønsker å lufte stemningen på om der er andre som har vært borti lignende. Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now