Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en Vito 115 cdi med motorhavari, jeg har tilgang på en brukt motor med samme motorkode, men denne er fra en 2004 mod. og er en Vito 111 cdi . Bilopphugger mener vi kan bruke denne, og at eneste forskjell er turbo som må flyttes over fra orginalmotoren, er det noen hos dere som kan svare på om dette stemmer?

Posted

Rimelig sikker på at det er større forskjell enn berre turboen, i tillegg til programvaren..

Det kan vere dyser f.eks, luftinntak, og fleire andre smågreier. Spesielt viss det er fleire år mellom bilane..

Høyres rart ut viss det er samme motorkode. Sikker på at 6 første siffer er like? Eller berre 3 første (646 reknar eg med)

Kva årsmodell er bilen?

Posted

Hei og takk for svar

Du har rett, de første 6 siffer er ikke like. Motoren som bilopphogger har er en 2004 mod. med nr. 639.703, min bil er en 2007 mod. med nr. 639.603

Posted

639 er bilmodellen, Vito/V-klasse generasjon 2.

Eg trur du har ein OM646. Motorkoden begynner då på 646

På 3 år, og 2 forskjellige variantar, ville eg ikkje tatt det ukritisk for god fisk om nokon påstår at motorane er identiske med unntak av turbo.

Motorane er nok like, i den forstand at blokk og topp er like, men det kan alltid vere både interne og eksterne komponentar som er ulike.

Med rammenummer på begge bilane, evt komplett motorkode, med serienummer, går det an å gjere eit oppslag i delekatalogen og sjå om det er andre delar som er forskjellige. Men det må sjekkast manuelt del for del, så det er litt jobb med det.

 

Når det er sagt, kan du helt sikkert bruke motoren, ved å flytte over turbo og instrumentering. Og evt dyser, viss dei er ulike.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...