Jump to content

14. Mai: Bedriftsbesøk på Meguiaers

Johnny Antonsen

Recommended Posts

:D Halla

:D Mandag den 14. Mai.

:D Bedriftsbesøk på Meguiaers i Drammen (Lier).

Meguiaers driver med alt innen bilpleie produkter og polering og er et firma som virkelig har stått på for oss i  klubben hvert år med sine kvelder før landstreffet.

De har også vært på Gol hvert eneste år med stor suksess.

:D Vi kjører senest kl; 17:00 i fra Brobekkveien 102 B.

:D Max. Polering

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Regner med det er i Drammen/Lier. En adresse eller et møtested for de fra Kongsberg/Eiker hadde vært fint.

Edit: Leste innlegget og ser at det er Drammen, ja. Kan jo møtes på Kjellstad på motsatt side av veien overfor BOS Buskerud

Regner med det er i Drammen/Lier. En adresse eller et møtested for de fra Kongsberg/Eiker hadde vært fint.

Edit: Leste innlegget og ser at det er Drammen, ja. Kan jo møtes på Kjellstad på motsatt side av veien overfor BOS Buskerud

Hvor langt er det til Notodden fra Drammen?

Det tar omtrent akkurat en time å kjøre. ca. 6 mil med snitt på 60 km/t. Hvis du stresser over Meheia kan du kjøre inn noen minutter, men det er mye trafikk på ettermiddagen, og ikke mange steder å kjøre forbi før du kommer til Kongsberg.

Edit: Tenkte du kom fra Notodden. Strekningen Notodden - Kongsberg tar lengst tid, selv om strekningen Konsberg - Drammen har lengst i avstand.

Det tar omtrent akkurat en time å kjøre. ca. 6 mil med snitt på 60 km/t. Hvis du stresser over Meheia kan du kjøre inn noen minutter, men det er mye trafikk på ettermiddagen, og ikke mange steder å kjøre forbi før du kommer til Kongsberg.

Edit: Tenkte du kom fra Notodden. Strekningen Notodden - Kongsberg tar lengst tid, selv om strekningen Konsberg - Drammen har lengst i avstand.

Ok, blir for langt da...

Jeg tenkte på verve tur, siden vi første var på de kanter. Var usikker på hvor langt det egentlig er

Buskerud storsenter i Nedre Eiker er beste tips hvis man vil treffe Telemark/Buskerud folk. Mange kunder bruker 1 times reise hver vei for å komme seg dit. Det betyr at folk kommer dit fra både Hønefoss, Kongsberg og Notodden.

Det er vel norsk prol vi skal til tenker jeg (de driver med proffproduktene):

Importør:

Norsk Prol A/S

Linnestranda 75

3400 Lier

32 84 27 00

Takk! Men er du helt sikker på at det er der? I fjor satt jeg ved den adressen og ventet en god stund uten å se noe til MBE. Var nytt medlem da og hadde ingen å ringe til. Nå har jeg mob.nr. ditt Alexander. Håper det er greit at jeg ringer hvis jeg ikke finner dere.

Det er vel norsk prol vi skal til tenker jeg (de driver med proffproduktene):

Importør:

Norsk Prol A/S

Linnestranda 75

3400 Lier

32 84 27 00

Takk! Men er du helt sikker på at det er der? I fjor satt jeg ved den adressen og ventet en god stund uten å se noe til MBE. Var nytt medlem da og hadde ingen å ringe til. Nå har jeg mob.nr. ditt Alexander. Håper det er greit at jeg ringer hvis jeg ikke finner dere.

Det kan du være trygg på at det er...

Man er alltid velkommen til å ringe til Alexander :oops: (du tok vel den, Alexander?)

Må kjøpe den startpakka jeg også, samt maskin. Men jeg tror at du skal få prøve den best tool maskina først, jeg er litt naturlig skeptisk. hehe.

Selv så fikk jeg ordnet meg et nytt pusseskinn, har ikke vært fornøyd med det Sonax skinnet jeg har, samt at jeg skal få levert svamp med mikrofiber (visstnok genialt til vask) i dag eller i morgen.  8)

Må kjøpe den startpakka jeg også, samt maskin. Men jeg tror at du skal få prøve den best tool maskina først, jeg er litt naturlig skeptisk. hehe.

Selv så fikk jeg ordnet meg et nytt pusseskinn, har ikke vært fornøyd med det Sonax skinnet jeg har, samt at jeg skal få levert svamp med mikrofiber (visstnok genialt til vask) i dag eller i morgen.  8)

Me too, men jeg spurte flere ganger om han virkelig mente den best tool greia var god nok... eneste han sa var hvis du kjørte rød ull og mye vekt på så ville du brenne den, men til vanlig bruk ikke noe problem, han hadde testet den selv... er litt skeptisk selv også nemlig...