Jump to content

Recommended Posts

Posted

Takk for tilbud, men ikke riktig type. Jeg kommer ikke til med dem. Må være innvendig spenne. Dette er typen Biltema har. Tenkte å leie i stede for å kjøpe - for en gangs bruk.

www.biltema.no/bil---mc/bildeler/chassisdeler/for--og-bakstilling/barearm/fjarspenner-2000020865

Posted
1 hour ago, Kjell Enerstvedt said:

Takk for tilbud, men ikke riktig type. Jeg kommer ikke til med dem. Må være innvendig spenne. Dette er typen Biltema har. Tenkte å leie i stede for å kjøpe - for en gangs bruk.

www.biltema.no/bil---mc/bildeler/chassisdeler/for--og-bakstilling/barearm/fjarspenner-2000020865

👍

Posted (edited)

Jeg har et sett som ikke ser akkurat sånn ut, men som er for Mercedes, og som jeg har brukt på W123. Hvis det haster, kan jeg ikke hjelpe, for jeg må rote igjennom et helt flyttelass for å finne dem igjen! Jeg bor i Drøbak, men det er jo ikke langt unna, så vi kan sikkert få til en overlevering. Send meg en pm med telefonnummer hvis det er noe du kan bruke.

 

fjaerklemmer.jpg.a5403557ce17036fd5f929380b880ca8.jpg

 

Med vennlig hilsen, Olaf

Edited by Olaf

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...