Stjernedama Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Får sette inn bilder av min cab.En dame kalt Lady.Det er en 2000 mod kjøpt i jan 06. Er veldig fornøyd med den og hadde en fortreffelig cab sommer i fjor, og håper det blir det samme i år. Her er noen bilder tatt nå i april. Nye dekk og felger. 225/45-17 foran og 235/45-17 bak. I og med bilen ikke er så stor så syntes jeg det holdt med 17". Og et fra i vinter. Her er dataene på henne.(Vin) Har kun engels da men..(Hadde en gang på norsk) VIN WDB2084351T032526 Plant 64 Model CLK 200 Chassis 2084351T032526 Engine 111945 12 099193 Transmission 722602 01 772874 Tyres Primary MICHELIN Order 0 9 229 82753 Lights HELLA Delivery date 30.09.99 Dealer Stuttgart branch (229) Interior leather anthracite (211) Paint 548 amber red metallic (с 01.05.1998) Options 273 installation kit for D net mobile telephone (с 01.03.1994) 283 draft deflector (с 01.07.1989) 423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994) 488 sporty tuning (с 01.10.1996) 580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982) 673 high-capacity battery (с 01.01.1964) 740 folding top fabric9001 black (с 01.08.1972) 756 radio MB Audio 10 CD with vk and RDS (с 31.10.1996) 776 wheel cover for amg 17" wheels (w202 export only) (с 02.11.1992) 794 8,5 x 17 et30/18 245/45, 3-piece (500 e = et30, r129 = et18) (с 01.01.1992) 800 Change of year of model, last figure shows new model year 873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984) 923 emission control d3-measures (с 16.12.1996) 955 extension tube on the roof, front equipment package elegance (с 01.11.1991) 988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993) Quote
Roger H. Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Velkommen, dette var en stilig bil, fin farge også... Quote
FrodeS Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Hei. tøft med noen damer innom her også! Et lite tips : Bildene dine blir myyye bedre hvis du endrer dem til oppløsning under 700 pixler før du legger ut. De er 800 pixler brede nå, så forumet skalerer til 7/8-del, for at de skal passe inn under 700-grensen som er satt. Det får forumet til jævla dårlig, derfor ser bildene ut som de er tatt med et mobilkamera fra 1980 og deretter blåst opp masse (i hvertfall her hos meg) Quote
Stjernedama Posted May 6, 2007 Author Posted May 6, 2007 Takk for tilbakemeldinger. Nå har jeg redigert bildene mindre til ca 640 og er enig , de ser bedre ut ja Hadde tenkt å melde meg inn her på MBE leeenge men er litt treg av meg Quote
Frank Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Velkommen Fin Farge og fine felger (og min post nr 300) Skal du til Gol? Quote
Guest 2271 Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Hei Stjernedama!! Det er deg som var inne og la igjen kommentarer om min bil på Mercefreaken... Hyggelig at du endelig har blitt medlem hos oss! VELKOMMEN skal du være!! Du har ei lekker berte der, må jeg si!!! Det er heller ikke for sent å melde seg på Landstreffet som går av stabelen 01.-03. juni på Gol - jeg synes du skal ta turen jeg.... Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Heisann. Flott bil.... Håper cab sesongen blir lang og fin Quote
Stjernedama Posted May 7, 2007 Author Posted May 7, 2007 Hei Stjernedama!! Det er deg som var inne og la igjen kommentarer om min bil på Mercefreaken... Hyggelig at du endelig har blitt medlem hos oss! VELKOMMEN skal du være!! Du har ei lekker berte der, må jeg si!!! Det er heller ikke for sent å melde seg på Landstreffet som går av stabelen 01.-03. juni på Gol - jeg synes du skal ta turen jeg.... Takk for det Ja har fått klarsignal (av gubben )og kan reise viss det ennå ikke er for sent da? Men blir nok bare meg men det får jeg avklart i løpe av kvelden. Viss det går greit så ringer jeg først til Per's så meld meg på hos dere via mail? Får håpe de har 1-mans rom igjen da Takk for kommentaren Thor-Egil Andersen og ja jeg håper også det blir mye cab vær Quote
Jørn Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Velkommen ja Flott bil. Klart du må til Gol. Bare å melde seg på med det samme Quote
Stjernedama Posted May 7, 2007 Author Posted May 7, 2007 Syntes du skal ta med deg gubben jeg Ja ville gjerne det jeg også men han hadde ikke lyst så da så. Og nå har jeg meldt meg på så. =D> Takk for det Jørn Jepp kommer til Gol. Quote
ØHN Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Hei Stjernedama! Kjempetrivelig å se deg og Lady her inne. Jeg skjønner gubben din godt jeg. Ekte fullsize Chevrolet'er mangler kanskje litt på avansert teknikk i forhold til MB, men tar det igjen på sjarmen. Har du først hatt amerikaner og trivdes med det, vil du alltid lengte etter en. Samme sak som med MB det. Biler med sjel og attitude. Quote
Stjernedama Posted May 8, 2007 Author Posted May 8, 2007 Hei Stjernedama! Kjempetrivelig å se deg og Lady her inne. Takk for det ØHN Trivelig å være her også. Quote
LadyBenz_ Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Så kjekt med flere av det rette kjønn her inne Velkommen velkommen Fin bil du har Kjekt du kommer til Gol da..,håper me snakkes der Quote
Stjernedama Posted May 8, 2007 Author Posted May 8, 2007 Så kjekt med flere av det rette kjønn her inne Velkommen velkommen Fin bil du har Kjekt du kommer til Gol da..,håper me snakkes der Ja ikke sant Takk for det LadyBenz . Og vi snakkes nok på Gol ja, hadde vært hyggelig det Quote
fanatic124 Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 Cute cute, så flott en bil du har! Godt å se at det er noen kvinner her i klubben ja Quote
Stjernedama Posted July 8, 2007 Author Posted July 8, 2007 Cute cute, så flott en bil du har! Godt å se at det er noen kvinner her i klubben ja Takk for det fanatic124 Sitter nå å ser ut og tro om ikke den skal senkes en 30-40mm. Etter å ha kjørt litt så syntes jeg att dekk og felger virker litt små. Kanskje de vil virke litt større viss jeg senker bilen litt? Får ta en runde rundt å sjekke hvem som har noen brukanes senkefjærer liggende. Quote
CHARLIE Posted July 14, 2007 Posted July 14, 2007 VELDIG pen bil du har, Sito Jeg tror ikke at det hadde blitt feil å senket den litt nei. Ellers syns jeg at bilen kler den friske fargen. Det var hyggelig å få treffe deg og bilen din på Gol Quote
Stjernedama Posted July 15, 2007 Author Posted July 15, 2007 VELDIG pen bil du har, Sito Jeg tror ikke at det hadde blitt feil å senket den litt nei. Ellers syns jeg at bilen kler den friske fargen. Det var hyggelig å få treffe deg og bilen din på Gol Takk for det CHARLIE ja du syntes at det ikke hadde vært feil å senket den litt du også. Mulig det holder med 30mm viss det fåes da. Skal en tur til Stockholm til helga og dra innom MBSCA og se på ny grill, den med stjerna midt i grillen. Syntes den er fin. Skulle ikke forundre meg om jeg havner opp med mye annet også, kjenner jeg meg rett Var hyggelig å bli kjent med deg også. Quote
Stjernedama Posted August 22, 2007 Author Posted August 22, 2007 Ja da har jeg fått igjen bilen etter lakkering. Var og fikk sjekka ang goodwill på bilen da jeg hadde oppdaget rust i hjulbuen og ved cabben, ikke store flekkene men fikk høre med de. Dro på Starautoco og de sjekka flekkene og tok bilde.De fant også noe ved bagasjelokket. Noen dager etterpå fikk jeg brev om å komme om ca 2 uker. Hadde ellers belaget meg på 1 års ventetid. men i.o.m det var så lite fikk jeg time så tidlig. Men da jeg ringte etter noen dager ga de beskjed om att det var mer de fant, ikke masse men på forskjellige steder. Hadde også fått pris på 2000 for fangeren bak da jeg ikke syntes den var noe pent lakkert fra før. Eneste panseret ble ikke godkjent eller så skulle de lakkere alle sider. Spurte så om de kunne ta panseret også og det var greit 5000 fast pris. Støtfangeren foran var allerede lakkert etter mitt møte med en Toyota i høst så den var grei. Fargen ble en tanke mørkere men det gjorde ikke noe. Jeg er kjempefornøyd Tok et bilde med mobilen, kanskje ikke helt klart men. Quote
Håvard Bendiksen Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 Hei, Stjernedame Bilen din er kjempeflott. Den ser kanskje litt mørkere ut på det siste bildet, men jeg synes den kledde det godt. Du får ta noen skikkelige bilder så vi kan sammenligne ordentlig Skal en tur til Stockholm til helga og dra innom MBSCA og se på ny grill, den med stjerna midt i grillen. Syntes den er fin. Skulle ikke forundre meg om jeg havner opp med mye annet også, kjenner jeg meg rett Ble det ny grill, eller? Quote
Stjernedama Posted September 11, 2007 Author Posted September 11, 2007 Hei, Stjernedame Bilen din er kjempeflott. Den ser kanskje litt mørkere ut på det siste bildet, men jeg synes den kledde det godt. Du får ta noen skikkelige bilder så vi kan sammenligne ordentlig Skal en tur til Stockholm til helga og dra innom MBSCA og se på ny grill, den med stjerna midt i grillen. Syntes den er fin. Skulle ikke forundre meg om jeg havner opp med mye annet også, kjenner jeg meg rett Ble det ny grill, eller? Har ikke fått tatt noen ordentlige bilder ennå etter lakkeringa men skal få gjort det snart. Tenkte å bestill time til full shinings på den men fikk beskjed å vente i 3 uker før jeg gjorde noe annet enn å vaske og polere. Tenkte å ha på hardvoks eller noe annet som beskyttet lakken nå i høst/vinter. Og bilen har stått rolig nå i en uke men får se til helga. Og nei det ble ingen ny grill. Var i sverige men kom ikke så langt. Gubben fikk ny jobb så det ble bare noen dager med ferie og han skulle ned til Borås og hente noe der. Men tenkte så jeg kunne bestille på nettet til MBSCA men ser de har begynt med å ta ekstra for de utenfor EU. Da syntes jeg det begynte å dra opp i pris og vill bilen egentlig kle den slags grill?? Så plutselig ble jeg usikker da så grillen er ennå ikke bestilt. Har handla der 1 gang, krom lyktringer og krom ringer til luftreguleringen. Tok sin tid da men når de kom passet de ikke noe spes så de ligger bare å slenger. Men kanskje den type grill er å oppdrive her i landet , ville vært bedre viss den ikke passa noe spes. Lettere og levere tenkte jeg på. Quote
CHARLIE Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Hva slags grill er det du vil ha, Sito?? Har du bilde? Quote
Stjernedama Posted September 11, 2007 Author Posted September 11, 2007 Hva slags grill er det du vil ha, Sito?? Har du bilde? Skal prøve å se om jeg klarer å legge ved bilde. http://www.mercedesshopen.com/Shop/Image/Article/w208kromgrill.jpg Den er å finne på MBSCA shoping... på w208. Eller så ser jeg de har fått en ny type.. men kan ikke se om den er i krom http://www.mercedesshopen.com/Shop/Image/Article/w208clksportgrill.jpg Quote
Stjernedama Posted September 11, 2007 Author Posted September 11, 2007 Av erfaring så vil jeg anbefale deg å lete etter deler andre steder enn MBSCA. Det er nok flere som forhandler slike deler her på berget også. Og det blir ikke så fælt mye dyrere heller (tror jeg). Jeg kjøpte noen lykter som ikke var i orden...slet fælt før jeg fikk tilbake penga mine... Ja tok nesten en mnd før jeg fikk det jeg hadde bestilt sist og da måtte jeg skrive til de. Ser att de blir ikke akkurat anbefalt.. Fin bil forresten..... Takk for det Quote
TEH Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Hold deg unna MBSCA. Bruk heller Charlie her på forumet. Han er forhandler for www.luxusline.no Quote
Recommended Posts