Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Gammel og god vifte piper på min 1972 slc. Noen her som har noen tips til akkurat denne vifta? Lønner det seg å bruke litt tid på den? Eller er det like greit å kjøpe ny? Andre tips til den mottas med takk og en klem,  nei, ikke klem

Edited by _s_y_v_e_r_s_e_n_
Posted

Jeg ga min litt olje for mange år siden. Da ble den mye roligere. Den har noen raptuser enda, men da slår jeg den bare av...... så perfekt ble det ikke.

Posted
2 hours ago, Stian said:

Jeg ga min litt olje for mange år siden. Da ble den mye roligere. Den har noen raptuser enda, men da slår jeg den bare av...... så perfekt ble det ikke.

 

 

Tok du ut hele dingsen, eller bare smurte du den der den står?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...