_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 26, 2020 Posted November 26, 2020 (edited) Gammel og god vifte piper på min 1972 slc. Noen her som har noen tips til akkurat denne vifta? Lønner det seg å bruke litt tid på den? Eller er det like greit å kjøpe ny? Andre tips til den mottas med takk og en klem, nei, ikke klem Edited November 26, 2020 by _s_y_v_e_r_s_e_n_
Stian Posted November 26, 2020 Posted November 26, 2020 Jeg ga min litt olje for mange år siden. Da ble den mye roligere. Den har noen raptuser enda, men da slår jeg den bare av...... så perfekt ble det ikke.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 26, 2020 Author Posted November 26, 2020 2 hours ago, Stian said: Jeg ga min litt olje for mange år siden. Da ble den mye roligere. Den har noen raptuser enda, men da slår jeg den bare av...... så perfekt ble det ikke. Tok du ut hele dingsen, eller bare smurte du den der den står?
Stian Posted November 26, 2020 Posted November 26, 2020 Jeg tror jeg hadde den ute, men at det var relativt enkelt.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now