_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 25, 2020 Posted November 25, 2020 (edited) Skal si det koster å importere en w123 fra Fredrikstad til Sarpsborg Har ikke gamle eier prøvd å selge den for 25K uten hell nå i tre år? Var å så på den før i sommer, mener den sto til 25k da. Kjøpte den ikke. De som har eid en w123 med solex4A1 skjønner nok hvorfor https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199552516 Edited November 25, 2020 by _s_y_v_e_r_s_e_n_
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 26, 2020 Author Posted November 26, 2020 2 hours ago, Olav said: Har dem bygd ny tollstasjon på Torp? 🙄😀 Jeg vet ikke, men sabla prisoppgang ble det iallefall 🤣 20K er den kanskje verdt, om man liker å skru etc
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now