Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Skal si det koster å importere en w123 fra Fredrikstad til Sarpsborg 

 

Har ikke gamle eier prøvd å selge den for 25K uten hell nå i tre år?

 

Var å så på den før i sommer, mener den sto til 25k da. Kjøpte den ikke. De som har eid en w123 med solex4A1 skjønner nok hvorfor 

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199552516

 

 

20201125_180234.jpg

Edited by _s_y_v_e_r_s_e_n_

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...