Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei og takk for innpass i klubben. Jeg har nylig skiftet den lille bryteren ved bremsepedalen til ABS. I den forbindelse ble feilkoder slettet da ABS lampa blinket litt. Etter sletting av feilkoder er alle instrumenter døde med unntak av tempmåler. Jeg har sjekket sikringene i sikringsboksen og finner ingen feil. Er det noen som kan ha noen formening om hva som er problemet her. Hilse Arne Ugland.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...